Nurkowanie z Krokodylami

Data: 2014-04-04 00:50:43
Autor: Bartosz Sykus
Nurkowanie z Krokodylami
Przeżyliśmy niesamowitą przygodę, jako pierwsi w Polsce oglądaliśmy spod wody krokodyle. Może to wydawać się szalone, ale wbrew pozorom jest to bezpieczne. Krokodyle pod wodą były płochliwe i raczej się bały nas. Podobnie, jak w przeszłości nurkowanie z rekinami było postrzegane jako ekstremalnie niebezpieczne, a teraz jest całkiem popularne, nurkowanie z krokodylami zapewne za parę lat też stanie się kolejną podwodną atrakcją. Zobaczcie film!

http://youtu.be/jgLc9qCZs6g

Data: 2014-04-04 19:31:29
Autor: Pszemol
Nurkowanie z Krokodylami
"Bartosz Sykus" <bsykus@gmail.com> wrote in message news:08f7317e-c77b-4701-991b-b9401e5692d6googlegroups.com...
jako pierwsi w Polsce oglądaliśmy spod wody krokodyle.

No gratuluję, ale skąd pewność że byliście pierwsi? :-)
W Polsce te krokodyle oglądaliście?
Bo jeśli w Meksyku, jak na podlinkowanym filmiku to
obawiam się że nie byliście tam pierwszą ekipą z Polski.

Data: 2014-04-05 08:28:51
Autor: Piotr Piesik
Nurkowanie z Krokodylami
W dniu 2014-04-05 02:31, Pszemol pisze:
Bo jeśli w Meksyku, jak na podlinkowanym filmiku to
obawiam się że nie byliście tam pierwszą ekipą z Polski.

Owszem, nie byli. Zrobiłem zdjęcie krokodyla od spodu w lutym 2012 ;) To i kilka innych jest tutaj: https://plus.google.com/photos/117613784208207373860/albums/5975598770302598769?authkey=CI-orZ_x_cybxQE

Pewno wielu innych było tam przede mną.

Natomiast co do całej tej serii reklam puszczanej na newsach i forach, czy zauważyłeś żeby Bartosz odpowiadał na posty? Ja nie. A czasami ludzie piszą coś konkretnego, chcieliby podjąć dyskusję. Chociażby ostatnio na forum Włodka.

I teraz do sedna: jaki jest sens umawiania się, jeżdżenia z kimś, kto demonstruje, że ma potencjalnego klienta "w poważaniu"? Owszem, wycieczki robią sobie fajne, ich filmy przyjemnie oglądać, ale do organizacji wyjazdu szukałbym kogoś, z kim można porozmawiać.

pozdr.
Piotr

Data: 2014-05-07 13:07:51
Autor: Bartosz Sykus
Nurkowanie z Krokodylami
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 08:28:51 UTC+2 użytkownik Piotr Piesik napisał:
> [...]

I teraz do sedna: jaki jest sens umawiania się, jeżdżenia z kimś, kto demonstruje, że ma potencjalnego klienta "w poważaniu"? Owszem, wycieczki robią sobie fajne, ich filmy przyjemnie oglądać, ale do organizacji wyjazdu szukałbym kogoś, z kim można porozmawiać.

Nie wiem, dlaczego niektóre fora nie wysyłają informacji, że jest jakaś dyskusja w moim wątku?
Jeżeli chcesz porozmawiać najlepiej napisz na naszego maila info@feelactive.pl wtedy z pewnością informacja do mnie dojdzie i odpowiem na wszystkie pytania.
Pozdrawiam,
Bartek Sykus

Data: 2014-05-07 13:10:37
Autor: Bartosz Sykus
Nurkowanie z Krokodylami
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 02:31:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

W Polsce te krokodyle oglądaliście?

Bo jeśli w Meksyku, jak na podlinkowanym filmiku to

obawiam się że nie byliście tam pierwszą ekipą z Polski.

Owszem byliśmy tam pierwsi, bo w parku Xcalak ze słonowodnymi krokodylami nurkuje się od 8 miesięcy i nie było tam żadnej polskiej ekipy. A Twoje fotki krokodyli są pewnie z cenotu Car wash, to zupełnie inne miejsce i inne krokodyle

Data: 2014-05-08 21:28:21
Autor: Piotr Piesik
Nurkowanie z Krokodylami
W dniu 2014-05-07 22:10, Bartosz Sykus pisze:

Owszem byliśmy tam pierwsi, bo w parku Xcalak ze słonowodnymi krokodylami nurkuje się od 8 miesięcy

no to pisz bracie bardziej precyzyjnie, że byłeś pierwszym Polakiem w dopiero co otwartym parku; w takim razie gratuluję :)

A Twoje fotki krokodyli są pewnie z cenotu Car wash, to zupełnie inne miejsce i inne krokodyle

Owszem, zgadłeś :)

Co do forum Włodka, tam niestety trzeba zaznaczyć "check box", że chcesz śledzić wątek. Domyślnie jest odznaczone. Możesz napisać do administratora, moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby zmienić to.

P.

Nurkowanie z Krokodylami