Nurkowie z Gdańska i okolic - pro¶ba

Data: 2010-06-11 10:07:32
Autor: Wojtek
Nurkowie z Gdańska i okolic - pro¶ba
Witam kolegów, i mam pro¶bę. Złapałem wakację z rodzin± w O.W. Dorota w miejscowo¶ci Czapielsk nad jeziorem Łapinskim, w zwiazku z tym mam pytanie do miejscowych nurków: - czy w tym jeziorze mozna nurkować,
- jezeli tak to jakie sa tam warunki i gdzie można ładować butle (najbliżej)
- czy kto¶ zna ten osrodek i czy w zwi±zku z tym moze wypowiedziec się na temat jego standardu,infrastruktury, otoczenia.

Jade przeszło 600 km z trójk± dzieciaków i żon± zatem nie chciałbym się rozczarować co do miejsca, a zdięcia i strona internetowa osrodka, moze byc myl±ca. Bedę wdzieczny za informacje. Pozdr. Wojtek --

Data: 2010-06-11 11:36:19
Autor: Sławomir Lewandowski
Nurkowie z Gdańska i okolic - pro¶ba
Co do Łapińskiego się nie wypowiem ale w okolicy jest od groma fajnych jezior (ot choćby słynna ¶cianka na Wdzydzach - mała namiastka ¶cianki na Hańczy), ale skoro już jedziesz 600 kilosów to cóż to jest podskoczyć 20 nad zatokę ;-))) Jeżeli jednak nie chce ci się jechać to poszukaj kontaktu do Maćka Tomaszewskiego, jakis czas temu opracowywał ksi±żkę o jeziorach i te na Kaszubach też miały być. O ile już jej nie wydał

Sławomir Lewandowski

Nurkowie z Gdańska i okolic - pro¶ba