Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna

Data: 2010-06-24 01:14:22
Autor: Tomasz Smereczyñski
Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna
Witam wszystkich, na pocz±tku lipca wybieram siê na jezioro Dominickie
i mam pytanie do osób, które znaj± ten akwen lub s±siednie. Jakie
warunki panuj± w okolicznych zalewiskach, które ewentualnie polecacie
i gdzie jest co¶ ciekawego do zobaczenia. Równie¿ proszê i informacje
odno¶nie nabijania butli, gdzie mo¿na nabiæ flaszeczkê czym¶ 21% :)

Data: 2010-06-24 14:51:04
Autor: Tomek Borkowski
Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna

U¿ytkownik "Tomasz Smereczyñski" <yarim83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:c018c074-fe8b-4c73-b34b-2fd23b7cc4c9z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

hej jezioro dominickie ma to do siebie ze z kazdym rokiem staje sie coraz mniej przejrzyste. W tym roku jest gorzej niz w poprzednim. Pod woda nie ma zbyt duzo atrakcji raczej pustynia i zeby zobaczyc rybe trzeba miec szczescie ;] akwen fajny dla poczatkujacych nurkow, pozdrawiam

Tomek.

Data: 2010-06-25 11:57:12
Autor: Tomasz Smereczyñski
Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna
Ok, dziêki. To je¿eli chodzi o Dominickie to ju¿ wiem prawie wszystko
z wyj±tkiem namiaru na kompresor.

A jak siê sprawa ma z innymi pobliskimi jeziorami lub te¿
kamienio³ami ??

Pozdro4all

Data: 2010-06-25 22:30:07
Autor: Tomek Borkowski
Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna

U¿ytkownik "Tomasz Smereczyñski" <yarim83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d557134d-3698-45d5-86be-4eef863bca6ar27g2000yqb.googlegroups.com...
Ok, dziêki. To je¿eli chodzi o Dominickie to ju¿ wiem prawie wszystko
z wyj±tkiem namiaru na kompresor.

A jak siê sprawa ma z innymi pobliskimi jeziorami lub te¿
kamienio³ami ??

bliskimi ? jak bardzo bliskie Cie interesuja ? jezeli chodzi o kamieniolom to najlepsze miejsce ktore jest nablizej to zimnik.

Nurkuwanie i baza w okolicy Boszkowa ko³o Leszna