Nvidia 3d Vision a karta ATi

Data: 2011-06-07 12:39:20
Autor: Mark
Nvidia 3d Vision a karta ATi
Mam takie pytanie, pewnie bardziej dla utwierdzenia sie.

Mam karte Ati Radeon HD 6850 i chcialbym "uzyc" monitora 3D - pojawilo ich
sie kilka, ale z dostepnych prawie wszystkie sa zoptymalizowane do pracy z
okularami nvida 3D Vision
Rozumiem, ze nie ma opcji by moja karta z nimi zadzialala? wymiana na jakas
GF tylko?
Teoretycznie karta wspiera format AMD HD3D, ale na stronie AMD lista
kompatybilnych monitorow to 3, slownie trzy! egzemplarze.
Plus pare TV.
Jako ze przekaz 3D wciaz jest dla mnei cyzms nowym, pytam kogos kto moze
mnie bardziej w tym uswiadomic:) --
Mark

Nvidia 3d Vision a karta ATi