Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?

Data: 2009-12-23 15:01:48
Autor: Artur Dêbski
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?
Czy u¿ywa kto¶ karty z Nvidia 8800 GT / GTX z fabrycznie montowanym
pasywnym ch³odzeniem i jest z tego rozwi±zania zadowolony ?

(szukam czego¶ bezg³o¶nego Nvidii do mojego kompa na poziomie wydajno¶ci
co najmniej 8800 GT)

Z góry dziêki

Artur Dêbski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-12-23 15:25:23
Autor: KZ
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?

U¿ytkownik "Artur Dêbski" <arturdebski@autograf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hgt8ha$rg5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

U¿ywa³em 9600 GT i by³a bezproblemowa, przesiad³em siê na Radeona 5770 z wiatrakiem (karta produkcji Asusa) i mówi±c szczerze wielkiej ró¿nicy w ha³asie nie ma - a wcze¶niej u¿ywa³em tylko pasywnych (przed 9600GT by³a 8600GT) i kombinowa³em jak mog³em ¿eby wyciszyæ kompa...
Wychodzi na to ¿e niepotrzebnie siê obawia³em nie-pasywnych kart....

KZ

Data: 2009-12-23 17:18:31
Autor: Mikolaj Machowski
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne chłodzenie ?
KZ napisa³:

[...]

Zale¿y od producenta. Je¶li porz±dny to na wiatraczku nie oszczêdza. Bo
oszczêdzanie koñczy siê albo rozsypaniem w ogóle, albo ha³asem czasem
nie do zniesienia.

m.
--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

Data: 2009-12-24 09:56:49
Autor: Artur\(m\)
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?

U¿ytkownik "KZ" <nie_mam@adresu.email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]

8600GT) i kombinowa³em jak mog³em ¿eby wyciszyæ kompa...
Wychodzi na to ¿e niepotrzebnie siê obawia³em nie-pasywnych kart....

Z do¶wiadczenia mogê powiedzieæ "narazie". Z regu³y s± mniejsze
a moce do rozproszenia  -spore, wiêc z czasem zaczynaj± wyæ.
Je¿eli chcesz u¿ywaæ ma³o intensywnie rok to wszystko bêdzie OK.

Data: 2009-12-23 15:50:20
Autor: Maru
Artur Dêbski pisze:
[...]

Pozdrawiam
-- Artur Dêbski
http://blogit.one.pl

Ja mam akurat 8500 GT, te¿ rozgl±da³em siê za czym¶ z coolerem. W sklepie zaproponowano mi wla¶nie t± kartê z pasywnym ch³odzeniem. Nie mam ¿adnych zastrze¿eñ.

Data: 2009-12-23 17:17:01
Autor: Micha³ Wójcik
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?
Witam,

Czy u¿ywa kto¶ karty z Nvidia 8800 GT / GTX z fabrycznie montowanym
pasywnym ch³odzeniem i jest z tego rozwi±zania zadowolony ?
U¿ywam Sparkle 8800 GT z pasywnym ch³odzeniem i jestem bardzo zadowolony, dzia³a bez ¿adnych problemów.

Pozdrawiam,
Micha³

Data: 2009-12-23 17:59:00
Autor: Dawid
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?
Micha³ Wójcik pisze:
Witam,

[...]

Do przewiewnej budy i ma³o wymagaj±cych gier.
Inaczej siê ugotuje.
Pozdrawiam

Data: 2009-12-23 23:29:35
Autor: Maciej Browarczyk
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?
Artur Dêbski pisze:

[cut]

Nie warto interesowac sie rozwiazaniami fabrycznymi.
Kup zwykle 8800GT (wyjdzie taniej na pewno niz z pasywnym) do tego za 80zl Accelero S1 (rewelacja) i jak masz przewiewna bude to starczy nawet do ostrego katowania w grach.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-27 10:35:06
Autor: Artur Dêbski
Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?
Dziêkujê wszystkim za sugestie

Poniewa¿ nie widzê za bardzo na rynku
kart z 8800 GT/GTX i fabrycznie montowanym
pasywnym ch³odzeniem  prawdopodobnie nie bêdê sie
upiera³ przy pasywnym - zakupie je wtedy jako dodatkowe
gdy zakupiona karta bêdzie mia³a zbyt g³o¶ne ch³odzenie.

Poleæcie mi proszê producentów i konkretne ich modele
z 8800 GT / GTX które uwa¿acie za bardzo ciche

Bawi³em siê Palit z 8800GS - kompletna pora¿ka co do g³o¶no¶ci
radiator i wiatraczek wygladaly mniej wiecej tak :
http://www.night-modders.com/News_ima/td/PCF-Palit-GeForce-9600GT.JPG )

Wydaje siê zgodnie z teori± aby by³o cicho :
- wentylator powinien byæ jak najwiêkszy
- miec jak najwiecej ³opatek
- jak najwolniej sie krêciæ

Mój Palit nie mia³ ma³o ³opatek ale chyba ¼le zaprojektowany
radiator  - strasznie to wszystko wy³o nawet jak siê nie gra³o.

Artur Dêbski
http://blogit.one.pl
..

Nvidia 8800 GT/GTX - pasywne ch³odzenie ?