Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?

Data: 2009-06-23 23:22:56
Autor: Marcin Kocur
Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?
Osoba .Peeter napisała na pl.comp.pecet:

Czy da się jakoś zmniejszyć obroty wentylatora w 2D? Jeśli
tak to czym? Czy da się jeszcze uruchomić zakładkę coolbits
w forceware? FW mam najnowsze.

Może się nie znam, ale wątpię że tam cokolwiek można regulować. Z tego
co widzę po obrazkach, wtyczkę do zasilania masz wyprowadzoną.
Wnioskując po rozmiarach radiatora, w trybie natychmiastowym raczej
możesz ją wyszarpać i już ;]

Spróbuj jeszcze taktowanie zmniejszyć i monitorować temperaturę. Do 115C
raczej bezpiecznie możesz ją podgrzewać.

Ja mam 7300GT też z Zalmanem, puściłem ją sobie na stałe na 5V i nic nie
słychać, a grać można bez problemu (do 60 może się grzeje).

Marcin Kocur

Data: 2009-06-23 23:53:14
Autor: .Peeter
Marcin Kocur wrote:
Ja mam 7300GT też z Zalmanem, puściłem ją sobie na stałe na 5V i nic
nie słychać, a grać można bez problemu (do 60 może się grzeje).

Właśnie też 5v mi przyszło do głowy. Tylko nie chcę ciąć
kabli, póki karta na gwarancji...

Wyrywania wtyczki trochę się boję, a zmniejszanie taktowań
to słaby pomysł (lubię gry)... :-)

Ale to wycie... rany, co za imbecyl w ogóle coś takiego dopuścił
do sprzedaży? A z testów wynika, że to i tak obecnie cicha karta.

Szkoda 8800GT, ta była na serio cicha...

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-06-24 00:17:54
Autor: .Peeter
..Peeter wrote:
Wyrywania wtyczki trochę się boję, a zmniejszanie taktowań
to słaby pomysł (lubię gry)... :-)

Zrobiłem to. Efekt - przestała mnie głowa boleć.
Ale po kilku minutach już 65 stopni w 2D...

Trzeba będzie obmyśleć jakąś instalację na 5v...

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-06-24 00:35:45
Autor: .Peeter
..Peeter wrote:
Zrobiłem to. Efekt - przestała mnie głowa boleć.
Ale po kilku minutach już 65 stopni w 2D...

Trzeba będzie obmyśleć jakąś instalację na 5v...

Ponownie ja. To nie działa, karta zwalnia do wydajności
którą pamiętam z GF3...

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-06-24 01:01:13
Autor: Marcin Kocur

.Peeter wrote:
[...]

No ale miało być w 2D? Do grania trzeba to wpiąć ;]

Chociaż na 7300 nie trzeba ;]
Marcin Kocur

Data: 2009-06-24 01:07:41
Autor: .Peeter
Marcin Kocur wrote:
No ale miało być w 2D? Do grania trzeba to wpiąć ;]

Takie rozwiązanie odpada. :/

Co za kretyn nie wyposażył karty w sterowanie wentylatorem...

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że te około 600zł równie
dobrze mogłem po prostu wrzucić do ogniska.

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-06-24 01:27:21
Autor: Netx
Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wen tylatora?
Wyrywania wtyczki trochę się boję, a zmniejszanie taktowań
to słaby pomysł (lubię gry)... :-)
W grach ciężko Ci będzie zmniejszyć obroty wiatraka.

Zrobiłem to. Efekt - przestała mnie głowa boleć.
Ale po kilku minutach już 65 stopni w 2D...
Jest jeszcze taki myk że karta nie zawsze się przełącza w 2D po wyjściu z gier. Jest szereg programów które "trzymają" kartę w 3D albo w trybie pośrednim. Osobiście z tego powodu musiałem się rozstać z Netlimiterem w wersji chyba 2.x.

Pozdrawiam,
Marek

Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?