Nygus

Data: 2015-05-19 19:39:24
Autor: Chiron
Nygus

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:mjfmgo$api$1news.albasani.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17941325,Andrzej_Duda__blokuje_etat__na_UJ__Jednoczesnie_dorabia.html?lokale=local#BoxNewsLink

Prawy i sprawiedliwy k...wa mać!

O, teraz wiem, że Ty jesteś ten Mark Woydak pełowski. Może zrób sobie jakąś stopkę- żeby Cię odróżniać od tego drugiego? Może się jakoś umówcie- czy coś?

--

Chiron

Data: 2015-05-19 19:54:50
Autor: Mark Woydak
Nygus

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Tamten to PiS-owska CIOTA. Dlaczego nie zwrółcisz uwagi  temu GNOJOWI tylko czepiasz się mnie?

MW

Data: 2015-05-19 21:02:35
Autor: Chiron
Nygus

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:mjftk5$f8o$5news.albasani.net...

[...]

Czepiam? Wyróżniam! Gdybym to napisał do niego- to jako PiS owska CIOTA i GNÓJ zapewne by się po mnie przejechał. A Ty- intelygenty pełowiec z pewnością mnie nie obsobaczysz

--

Chiron

Nygus