O 艂upkach.

Data: 2013-08-03 21:47:45
Autor: Micha艂
O 艂upkach.
  http://dorzeczy.pl/wrogowie-polskich-lupkow/

  "Czas pracuje na nasz膮 niekorzy艣膰." Mo偶e trzeba si臋 zapyta膰 rz膮dz膮cych w czym problem z opracowaniem prawa 艂upkowego, zamiast sia膰 panik臋 od razu. Mo偶e pracuj膮 nad nim powoli. Poza tym czy faktycznie czas dzia艂a na nasz膮 niekorzy艣c? 艁upki chyba nie uciekn膮, Rosjanie chc膮 zarobi膰 i sprzedawa膰 sw贸j gaz, a mo偶na z nimi negocjowa膰 nawet z perspektywy wydobywania 艂upk贸w.
  Fajn膮 by艂aby sytuacja bycia na czasie z prawem odno艣nie 艂upk贸w ,ale to pytanie do rz膮du.

Data: 2013-08-03 23:17:07
Autor: LeonKame
O 艂upkach.
W dniu 2013-08-03 21:47, Micha艂 pisze:
[...]

Powiem tak chuj mnie obchodza jakies 艂upki nie pracuje w gazownictwie a na gazie gotuje w zasadzie tylko wode na kawe i herbate tudziez czasem jakas zupe czy jajecznice.  Jak dla mnie to jest to zupe艂nie obojetne od kogo gazownia kupi gaz i na nim zarobi byleby tylko nie niszczy艂a naturalnego srodowiska bo nie mam zamiaru mieszkac na smietniku zdeflo9rowanym przez jakiegos glupka go mu ktos powiedzial ze 艂upki to jest super rozwiazanie.

Data: 2013-08-04 19:26:56
Autor: Micha艂
O 艂upkach.
W dniu 2013-08-03 23:17, LeonKame pisze:
[...]

  Opowiadasz androny. Wykorzystywanie zasob贸w naturalnych z g艂ow膮 jest konieczno艣ci膮.

Data: 2013-08-04 21:22:42
Autor: LeonKame
O 艂upkach.
W dniu 2013-08-04 19:26, Micha艂 pisze:
[...]

No wlasnie i wodor to jest zasob ktory powinien byc wykorzystywany zamiast wszelakiej ropy czy gazu.

Data: 2013-08-04 11:28:42
Autor: Marek
O 硊pkach.
Odpowiedz na to pytanie zna Pan Pawlak, kt髍y negocjowal obecny kontrakt na zakup gazu. Musi cos wiedzie , na temat takiego rozwoju sytuacji, kiedy Roisjanie zostan z kwitkiem ...

O 艂upkach.