O! Bubel w TVP ;)

Data: 2010-08-09 21:33:11
Autor: Eulalia Browarek
O! Bubel w TVP ;)
Stoi zaraz za księdzem pod krzyżem ;)

Zennon

Data: 2010-08-09 14:39:50
Autor: brat_olin
O! Bubel w TVP ;)
"Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Stoi zaraz za księdzem pod krzyżem ;)

Pan boukun sie ucieszy.  No i w GWnie i WSI24 bedzie o Bublu
jutro caly dzien!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-10 00:21:06
Autor: boukun
O! Bubel w TVP ;)

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:047e81b8-f19f-4bcb-a12c-253b0445409dd8g2000yqf.googlegroups.com...
"Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Stoi zaraz za księdzem pod krzyżem ;)

Pan boukun sie ucieszy.  No i w GWnie i WSI24 bedzie o Bublu
jutro caly dzien!

Pan Sendeckji i Bubel należą według mnie do szkodników..., naćpanych żydowską religią...

boukun

Data: 2010-08-09 23:42:29
Autor: Grzegorz Z.
O! Bubel w TVP ;)
Dnia Mon, 9 Aug 2010 21:33:11 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

Stoi zaraz za księdzem pod krzyżem ;)

Ściszyłem fonię w TVP3, włączyłem fonię z TVN24.

Nagle znalazłem się w normalnym świecie, w normalnej Polsce.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-10 08:47:31
Autor: Komooch
O! Bubel w TVP ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i3ps6m$eea$1tioat.net...
Stoi zaraz za księdzem pod krzyżem ;)

Zennon

Czy to ten sam, który kiedyś robił rozróbę na żwirowisku oświęcimskim? Drugi to był chyba Świtoń.

--

Zahir

Data: 2010-08-10 11:16:39
Autor: Krzysztof
O! Bubel w TVP ;)

Czy to ten sam, który kiedyś robił rozróbę na żwirowisku oświęcimskim? Drugi
to był chyba Świtoń.
W koncu udzielał "konsultacji" - gość ma wprawę :D:D

O! Bubel w TVP ;)