O CO oni właściwie walczą?

Data: 2018-03-09 02:33:04
Autor: jacekbialy80
O CO oni właściwie walczą?
O jakich 'persona non grata' ty piszesz?
Czy ty w ogóle wiesz Pietrzykowski co tutaj pastujesz? Bo akurat wkleileś tekst bazujący na niedawnym fejku onetu. Miej przynajmniej szacunek dla ludzi i czytaj przynajmniej to co tutaj wklejasz nałogowy paściarzu.

JB

Data: 2018-03-09 12:08:19
Autor: jacekbialy80
O CO oni właściwie walczą?
Ja twojego paściarstwa nie mam obowiązku czytać, ale ty ze zwykłej przyzwoitości powinieneś przeczytać to co tu wklejasz.

JB

Data: 2018-03-10 02:38:02
Autor: stevep
O CO oni właściwie walczą?
W dniu 2018-03-09 o 21:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Ja twojego paściarstwa nie mam obowiązku czytać, ale ty ze zwykłej przyzwoitości powinieneś przeczytać to co tu wklejasz.

JB

Aaaa, śniło ci sę skoro nie czytasz to nie lepiej, żeby się śnila jakaś erotyka?

--
stevep

Data: 2018-03-11 07:13:21
Autor: jacekbialy80
O CO oni właściwie walczą?
Tylko nie myśl Pietrzykowski, że mi się śni po nocach twoja koza..

Data: 2018-03-12 01:47:33
Autor: stevep
O CO oni właściwie walczą?
W dniu 2018-03-11 o 15:13, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Tylko nie myśl Pietrzykowski, że mi się śni po nocach twoja koza..

Śni ci się twoja służbowa pisowska.

--
stevep

Data: 2018-03-09 16:34:18
[...]