Data: 2010-03-24 16:58:24 | |
Autor: glang | |
O.CT | |
http://www.oct-polska.pl/
korzystał ktoś? trochę drogo w porównaniu z innymi firmami ale ponoć jako jedyni robia mapy od razu w cenie do skrzyni biegów szczególnie automatów typu DSG i ich wszelkich odmian np getrag w DODGE no i ponoć trochę inaczej wygląda proces programownia. podłączają komputer, który zczytuje VIN i dopiero online wgrywają soft tak sie powoli przymierzam ale 2650 netto to ciągle dużo za dużo a może ktoś słyszał o jakiejś promocji w tej sieci? aha. no i czy ktoś zna przypadek korzystania z ichniej gwarancji?? pzdr GL |
|
Data: 2010-03-24 18:50:19 | |
Autor: Pan Piskorz | |
O.CT | |
korzystał ktoś? Czip to zawsze jest rezygnacja z czegoś, kosztem osiągów drastycznie ograniczamy trwałość silnika i zwiększamy poziom zanieczyszczeń. Często też narażamy na usterkę sprzęgła lub skrzyni biegów (prawie pewną). Jakby producentowu się to opłacało, wgrywałby to samo do swoich produktów. Jednak soft wynika z kompromisu. Cudów nie ma. Swoją drogą to ździerwsto. Jedna usługa rekompensuje całość infrastruktury do jej przeprowadzenia. To jest lep na naiwnych. P. |
|
Data: 2010-03-24 20:32:13 | |
Autor: glang | |
O.CT | |
Czip to zawsze jest rezygnacja z czegoś, no właśnie jedne mówi czip drugi soft :) ponoś zmiana softu lepsza. no ale skoro OCT nie boi się ryzyka i daje gwaranację? a co do lepu to wiesz. 1900 kg i 140 KM czasami brakuje troszke mocy pzdr GL |
|
Data: 2010-03-25 00:34:39 | |
Autor: P_ablo | |
O.CT | |
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:hodpgs$bn3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Po to sa mocniejsze wersje silnikow... -- Picasso |
|
Data: 2010-03-25 06:15:16 | |
Autor: Pan Piskorz | |
O.CT | |
no właśnie jedne mówi czip drugi soft :) Naprawdę ktoś o tym dyskutował? Nie wierzę! P. |
|
Data: 2010-03-26 07:55:45 | |
Autor: omega_fan | |
O.CT | |
glang wrote:
http://www.oct-polska.pl/ Kilka dni minelo, nikt kto o tym slyszal sie nie odezwal... a to zly znak. Mamy w PL kilku dobrych, znanych tunerow i do ktoregos z nich bym sie skierowal a nie szukal jakichs "Optymalizacji" ;) |
|
Data: 2010-03-26 10:43:35 | |
Autor: glang | |
O.CT | |
http://www.oct-polska.pl/ nie każdy może sobie pozwolić na kontakty z "tunerami" nie każdego na to stać :)) pzdr GL |
|
Data: 2010-03-26 09:59:01 | |
Autor: omega_fan | |
O.CT | |
glang wrote:
http://www.oct-polska.pl/ Serio? Nie stac Cie na 1000 zl? Tyle biora niektorzy dobrzy... najlepsi biora oficjalnie 1500, nieoficjalnie pewnie mozna dogadac sie taniej. |
|
Data: 2010-03-26 16:23:04 | |
Autor: glang | |
O.CT | |
Kilka dni minelo, nikt kto o tym slyszal sie nie odezwal... ależ nie. stać mnie na OCT za 3000 bo dają gwarancję na swoje usługi i na niedaj Boże awarię samochodu i jego naprawę w ASO do 12 tys zł nie stać mnie na kombinowanie za 1000 :) pzdr GL |
|
Data: 2010-03-26 15:39:10 | |
Autor: omega_fan | |
O.CT | |
ależ nie. stać mnie na OCT za 3000 bo dają gwarancję na swoje usługi i Aaa to spoko. Mnie nie stać na wywalanie w błoto 3000 więc wolę kombinować za 1000 ale dobrze i nie mieć awarii zmuszających do naprawy w ASO za 12 tys :) Jak na razie przejechałem 50 kkm po "kombinowaniu" i jestem mega zadowolony. |
|