Data: 2010-03-24 18:50:19 | |
Autor: Pan Piskorz | |
O.CT | |
korzystał ktoś? Czip to zawsze jest rezygnacja z czegoś, kosztem osiągów drastycznie ograniczamy trwałość silnika i zwiększamy poziom zanieczyszczeń. Często też narażamy na usterkę sprzęgła lub skrzyni biegów (prawie pewną). Jakby producentowu się to opłacało, wgrywałby to samo do swoich produktów. Jednak soft wynika z kompromisu. Cudów nie ma. Swoją drogą to ździerwsto. Jedna usługa rekompensuje całość infrastruktury do jej przeprowadzenia. To jest lep na naiwnych. P. |
|
Data: 2010-03-24 20:32:13 | |
Autor: glang | |
O.CT | |
Czip to zawsze jest rezygnacja z czegoś, no właśnie jedne mówi czip drugi soft :) ponoś zmiana softu lepsza. no ale skoro OCT nie boi się ryzyka i daje gwaranację? a co do lepu to wiesz. 1900 kg i 140 KM czasami brakuje troszke mocy pzdr GL |
|
Data: 2010-03-25 00:34:39 | |
Autor: P_ablo | |
O.CT | |
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:hodpgs$bn3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Po to sa mocniejsze wersje silnikow... -- Picasso |
|
Data: 2010-03-25 06:15:16 | |
Autor: Pan Piskorz | |
O.CT | |
no właśnie jedne mówi czip drugi soft :) Naprawdę ktoś o tym dyskutował? Nie wierzę! P. |