W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:
We wrześniu ubiegłego roku udałem się do miejscowej placówki
franczyzowej zbadać, czy da się tam rozwiązać umowę. Pracownica
stwierdziła, że da się, i nawet dostałem na tą okoliczność stosowny
papier z 9 różnokolorowymi odciskami stempli.
No ale wciąż dawało się zalogować na stronę i wykonywać operacje.
Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak
jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie
da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem. I tu najlepsze:
konsultantka podaje mi adres – "Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży,
Urząd Pocztowy Warszawa 113, przegródka 162", ja na to "a kod
pocztowy?", a ona "tam nie ma kodu pocztowego, bo to poczta..."
Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
placówce franczyzowej?
UP Warszawa 113
ul. Domaniewska 41
02-696 Warszawa
Podejrzewam ze poprawnym by bylo:
Getin Noble Bank SA
Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży
02-696 UP Warszawa 113
Przegródka pocztowa 162
|