O Kompromis Historyczny z Rosja rzecz idzie

Data: 2010-04-15 09:25:41
Autor: fatso
O Kompromis Historyczny z Rosja rzecz idzie
Zaraz tu Swinskie Ryje zaczna chrumkac, ze co to mnie wszystko obchodzi skoro nie jestem
etnicznie Polakiem( na szczescie). W normalnym kraju sam fakt, ze moj jezyk ojczysty jest taki sam jak i u was,
bylby potwierdzeniem polactwa. Nie ze mna- i slusznie skoro ja uwazam, ze tzw j.polski to w zasadzie
srodkowo-europejska Latynka i to my, ludzie wieloetnicznych Kresow, wam ja dalismy. Wasz jezyk przedtem
byl jako gdakanie kur czy obijanie gruch na drzewie kijem. Po Wieszczach i rycerzach Kresow nabral ten jezyk
spiewnosci, szelestu niczym Czeremosz na kamieniach czy Wilejka.  Sluchajcie wiec:

Pochodze z Ziemi Smolenskiej i moj wlasny Bat'ko jako prokurator w Bialymstoku w 1939r, wyskrobal sie
z dolow katynskich niemal cudem. Sam fakt, ze bil bolszewika wraz z bracmi pod Ziukiem go na te doly skazywal.
Moj wuj, mjr lekarz, jednak tam lezy i ja mam do jego krwi prawo.  A takze syn jego, moj kuzyn- student politechniki
lwowskiej, zamordowany w sowieckim wiezieniu tuz przed wyzwoleniem tamtych terenow przez wojska Hitlera.
Jego krew to moja krew, poprzez  matke jego. Mowie to jako zainteresowany by ta krew dzis dobrze sprzedac.
Mamy wspolny interes bo moja Ojczyzna, Wielkie Xiestwo Litewskie a na dzisiejsze Bialorus, kiedys na pewno bedzie
chciala nowej Unii z Korona, przyciaganie Europy jest potezne a najlepiej to bedziemy mogli osiagnac potwierdzajac
Unie Lubelska, od ktorej przeciez sie nigdy nie odwrocilismy.

Dzis slychac miauczenia z roznych stron o zgode z Rosja. To dobrzy ludzie, ci  Moskale!- wolaja- wszak nie obrali trupy
z zegarkow.
Aktor Olbrychski na pewno ladnie  czyta  ten apel grupy wolajacej o pojednanie ale ja nie kupuje tego.
Pojednanie ? Jak najbardziej- a nawet Kompromis Historyczny z Rosja,
podobny do powojennych Niemiec i Francji. Do tego trzeba by przeorac umysly
Homo sovieticus w Rosji i wynagrodzic Panstwo polskie za poniesione straty
za pamieci jeszcze naszych rodzicow zadane.  Poczatek zostal zrobiony. Rosja zaczyna budzic sie z narzuconego sobie
zapomnenia. Ale to nie wszystko, Rosja musi zaplacic Polsce za swe zbrodnie, odkupic materialnie swoje winy.

Tutaj zadne pieniadze nie wystarcza i zreszta Rosja ich nie ma i nie da.
Proponuje oddac Polsce Enklawe Kaliningradzka. Rosja zdobyla ja krwia tysiecy
swoich bojcow, teraz moze ja oddac jako swoista danine krwi i odkupienia.
Enklawa jest ekonomicznie kamieniem mlynskim u nogi Rosji, trzeba tylko pokonac w sobie diabla;
owego ducha szowinizmu wielkorosyjskiego.
Pamietajmy: zwyczajny Rosjanin to potencjalnie przyjaciel , Wielikorus to wrog smiertelny.

fatso

Data: 2010-04-15 13:18:08
Autor: \\n

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7722318,Niemcy_wiedza_lepiej__Polska_przejela_Obwod_Kaliningradzki.html
--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-04-15 12:43:33
Autor: fatso
\n wrote:
[...]

daj Boze, moze sie cos Putinowi w rozmowie z Angela wymsknelo.
Ta sprawe trzeba jakos zamknac by Rosja mogla powrocic do
rodzxiny cywilizowanych narodow.

Data: 2010-04-15 16:16:46
Autor: fatso
O Kompromis Historyczny z Rosja rzecz idzie
DonJose wrote:
   Dwa pytania.:
1. Co to znaczy "historyczny kompromis"? Historii niie mozna zmienic.
2. Oddac okreg kalinigradzki: Swietny pomysl. Ale komu? Kawalerow
Mieczowych juz nie ma.

Odpowiedz:

1. Kompromis Historyczny najlepiej wyjasnic na przykladzie Niemiec Adenauera i Francji de Gaulla.
Oba kraje wyrywaly sobie nawzajem w ciagu swych dziejow Alzacje i Lotaryngie a Francuzi okupowali
po I W.Sw Nadrenie. Oba kraje poniosly sromotna kleske w II W.sw. Zdecydowaly uroczyscie, ustami
swoich przywodcow i wolnych parlamentow swoich narodow, ze nie beda wiecej nigdy ze soba walczyc, ani o terytoria
ani wystepowac przeciwko sobie w jakikolwiek inny sposob. Alacja & Lotaryngia zostaja przy Francji.
Gdzie dwoch sie godzi, tam trzeci traci- to chyba jest zrozumiale?  Tracacym byla Wlk Brytania a zeby sie nie
rozpisywac to przypomne tylko tu Czarna Srode 16.06.1992. Amerykanski Zyd Soros zbil wtedy dupsko
brytyjskiemu funtowi, wyrwal nam ok. 900 mln funciakow z kieszeni. Niewielu chce pamietac, ze wkrotce potem
mial miejsce miedzynarodowy zajazd kapitalu na paryskiego Franka. Nie skonczylo sie to tryumfem niczym
ostatni zajazd na Litwie. Rabusie odeszli z placzem majac mocno uszczuplone sakiewki. To niemiecka moc, DeutchMark,
najezdzcow pogonila z kwitkiem.

2. Enklawa kalinigradzka moze egzystowac przy Polsce. O ile sie nie myle bylo to kiedys lenno pruskie z ktorego
bracia Hohenzollern zlozyli publicznie hold w Krakowie. Polska potrzebuje czegos wiecej jednak a owa danina
to co jedynie wyrownanie krzywd, jak pisalem wyzej.  Polska potrzebuje uzyskac Kompromis Historyczny z Rosja,
zakonczyc jagiellonska ekspansje na Wschod, ktora zakonczyla sie jak wiemy krwia i pozoga. Kraj ten potrzebuje
wiedziec, ze Rosja nie bedzie wiecej czyhala na to by Polsce wbic noz w plecy przy sprzyjajacej okazji. Rosja tez nie
chce by sie Polska mieszala do jej interesow na Ukrainie, ktorej ta Rosja nigdy, przenigdy nie odda innym.

Na bazie wspolnego interesu przypieczetowanego krwia ich i nasza, mozna by zawrzec taki Kompromis.
kosztem Ukrainy oczywiscie. No i kosztem owych Kawalerow Mieczowych,  Rycerzy Zakonu Najsw. Marii Panny
domu Niemieckiego- czy jak im tam bedzie. Niech ida na chuj.

fatso

O Kompromis Historyczny z Rosja rzecz idzie