O Kurduplu mówimy albo dobrze albo wcale

Data: 2012-05-28 17:16:39
Autor: jadrys
O Kurduplu mówimy albo dobrze albo wcale
W dniu 2012-05-27 12:34, Grzegorz Z. pisze:

Henryka Krzywonos-Strycharska, legendarna działaczka solidarnościowa, przez
Kongres Kobiet uhonorowana tytułem Polki XX-lecia była gościem Kawiarenki
Obywatelskiej NGO.

Ciekawe czy kiedyś doczekam się przeprosin za to co zrobiła "solidarność" ograbiając mnie z wolności jaką się cieszyłem kiedyś. Czy przeprosi  Polaków wyrzycanych na bruk przez kamienniczaków i tych z których porobiono nędzarzy muszących wybierać między lekami a chlebem..?

Data: 2012-05-28 15:24:56
Autor: Observatore
jadrys <kkp@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

sam ze soba znowu gadasz? Idz do psychiatry, niech cie przeprosi:))

Data: 2012-05-28 18:26:21
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 15:24:56 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ty na 100% masz w tym łbie ostro popierdolone! Co cie obchodzi kmiocie kto
z kim gada?

O Kurduplu mówimy albo dobrze albo wcale