O?ŁACALNOŚĆ WOJEN amerykańskich?

Data: 2014-04-03 14:00:48
Autor: Budzik
O?ŁACALNOŚĆ WOJEN amerykańskich?
Użytkownik  yerine.ictimai@gmail.com ...

JAKI SENS ma "American War Machine"? Ponieważ wiele mądrych ludzi,
m.in. profesorów na mojej uczelni nieformalnie wyraża takie poglądy, że
Ameryce BARDZO opłaca się robić raz na parę lat wojny w stylu Iraku,
Afganistanu, wcześniej Serbia/Kosowo i inne.
Że to REPERUJE amerykańską gospodarkę i WZBOGACA ich JAK NIC innego!
Ja nie bardzo kumam JAK oni czerpią "ZYSK" z takich przedsięwzięć?
Przecież WOJNA TO WOJNA - wiadomo: chaos, zniszczenie, straty -
niekoniecznie po stronie wroga Ameryki i niekoniecznie w sensie
materialnym i fizycznym - ale przede wszystkim: OGROMNE WYDATKI!
Więc JAK ICH TO WZBOGACA???

A nie mogłes zapytac profesora, co ma na mysli?

O?ŁACALNOŚĆ WOJEN amerykańskich?