O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?

Data: 2015-11-25 15:09:24
Autor: m4rkiz
O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
"G.S." <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message news:alpine.WNT.2.20.1511250005040.1752virtual...

Witam obecnych, zdaniem mojego hamstera ostatni tutejszy post
jest z września, ale może ktoś tu jeszcze żyje i zagląda ;)

to cos nie bangla, od konca wrzesnia bylo tu dobre 20 watkow

Najlepiej osobiście (przez grupowicza)
sprawdzone, choćby przy okazji wizyty u znajomych ;)
pzdr, Gotfryd

nie jest tanio ale mam w zasadzie wszystkie 11 watowe modele
ktore facet sprzedaje w lacznej ilosci 20 szt

przetwornice dzialaja na 50kHz+, nie widze wiekszej roznicy
miedzy halogenowa zarowka 77W e27 osram a 3000K CRI
typ. 97 jasność typ. 985lm

moze tylko taka ze swiatlo z leda jest bardziej rownomiernie
rozlozone, ale za to ma tylko te 160 stopni

jezeli interesuje cie cos konkretnego to moge zmierzyc

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-26 01:30:32
Autor: G.S.
O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?

Data: 2015-11-26 11:18:38
Autor: m4rkiz
O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?
"G.S." <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message news:alpine.WNT.2.20.1511260111350.1056virtual...
 Hm... no to pewnie trochę mało światła wyjdzie.
 Nawet bardzo sprawne 11W nie dojdą do strumienia z "dość dobrych"
(znaczy nie badziewnych) 20 czy 30W, no i pytanie jest o 'nietanio' :)
 Ile te 11W mają w lumenach?

985-1220 w zaleznosci od cri i temperatury barwowej

 Przypomnę - chodzi o wymianę 40W, ale nie żarówek, lecz CFL.
 3x40W(zimne)+ew.3x32W(ciepłe) CFLi w miarę JASNO świeci
i tak ma być, wtedy jest "naturalne światło" :D

obawiam sie ze bedzie problem - poki co 'zarowki' ledowe majace
powyzej 20W nie robily na mnie dobrego wrazenia

 Ale żyrandol nie chce rozmnożyć oprawek i LEDami 10W nie da
się tego załatać. Na razie 3x10W robią za "oświetlenie

to juz kwestia estetyki, bo technicznie cos sie da zrobic

http://allegro.pl/adapter-rozgaleznik-zarowki-zarowka-e27-i5801776258.html

http://allegro.pl/oprawka-rozdzielacz-rozgaleznik-lamp-e27-poczworna-i4994208269.html

nie wszedzie sie da, w zyrandolu bym sie nie odwazyl, ale
w warsztacie a nawet w kuchni rozmnozylem sobie oprawki
dostosowujac do potrzeb

oszczędne", a przy okazji wyszło mi, że deklaracje producenta
to jedno, a faktyczne migotanie to drugie.
jezeli interesuje cie cos konkretnego to moge zmierzyc
 Pisałem - weryfikacja, czy kondensator+przetwornica faktycznie
blokują (w danym modelu) migotanie 100Hz.

http://www.picoolio.net/image/7ex
http://www.picoolio.net/image/7eD
http://www.picoolio.net/image/7eH

53kHz bez zadnych dodatkow

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-12-07 11:55:22
Autor: G.S.
On Thu, 26 Nov 2015, m4rkiz wrote:

obawiam sie ze bedzie problem - poki co 'zarowki' ledowe majace
powyzej 20W nie robily na mnie dobrego wrazenia

 Takie właśnie mam i (niestety) "migają".
 Znaczy stroboskop, bo oczywiscie okiem nie widać.
 I (w odróżnieniu od typowej "zwykłej" świetlówki, mocno reagującej
na wszelkie drgnięcia napięcia w sieci wyraźnym migotaniem) świecą
stabilnie. Ale zarówno warsztat jak i obecność urządzenia filmującego
wykluczona.

> [...]
> się tego załatać. Na razie 3x10W robią za "oświetlenie

to juz kwestia estetyki, bo technicznie cos sie da zrobic

 Dobre :)
 Niestety:

nie wszedzie sie da, w zyrandolu bym sie nie odwazyl,

 Ototo.

http://www.picoolio.net/image/7ex
http://www.picoolio.net/image/7eD
http://www.picoolio.net/image/7eH

53kHz bez zadnych dodatkow

 W szoku jestem, co Ty za napiecie mierzyłeś, na strukturach??
 Mi wystarczała informacja o częstotliwościach 50x niższych :)
 Tak offtopicznie, to pewnie wypadałoby dla odmiany takie "żarówki"
postawić obok sprzętu muzycznego ;) (z próbkowaniem 48kHz)

pzdr, Gotfryd

O LEDach dawno nie było - widział ktoś listę "niemigających"?