O Libii.

Data: 2011-02-26 20:26:39
Autor: mi\(c\).sz.
O Libii.
 To co dziś słyszałem w tv - "Fakty" na kanale Tvn, że rewolucja w zasadzie zwyciężyła, wygląda na głupoty.

 m.

Data: 2011-02-27 07:53:48
Autor: Hans Kloss
O Libii.

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ikbk52$clq$1news.dialog.net.pl...
To co dziś słyszałem w tv - "Fakty" na kanale Tvn, że rewolucja w zasadzie zwyciężyła, wygląda na głupoty.

m.

Wstrzymaj się ze sraczką jeszcze kilka dni. Kadafi naszym przyjacielem jest rozlegnie się od Moskwy po NY. Niech tylko Al Kaida zajmie jeszcze kilka miast.

HansKoss

Data: 2011-02-27 12:29:03
Autor: mi\(c\).sz.
O Libii.
 Wstrzymać się sam możesz, co zresztą robisz konsekwentnie.

Data: 2011-02-27 13:53:57
Autor: Kaczysta
O Libii.
Kiedy USA polowały na Kadafiego na na wściekłego psa. Po pewnym spotkaniu ważnych osoób z USA z Kadafim - nagle stał się on sojusznikiem i wielkim przyjacielem USA.
Ta więź trwa do dzisiaj - lada dzień to się okaże.
AZ