O MĂłj BoĹźe!

Data: 2018-03-24 01:05:53
Autor: stevep
O MĂłj BoĹźe!
# Matka szefa banku Pekao SA i żona radnego PiS z powiatu limanowskiego  grozi pozwem dziennikarzom Onetu. Zdaniem Grażyny Krupińskiej jako osoba  prywatna, nie musi się tłumaczyć z zakupu mieszkania.
Onet.pl podał, że w 2017 r. za 2,5 mln zł Grażyna Krupińska kupiła  159-metrowy apartament w kamienicy przy ul. Noakowskiego w Warszawie. To  tzw. kamienica Waltzów, której właścicielem jest rodzina prezydent  Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Grażyna Krupińska to matka Michała Krupińskiego, szefa banku Pekao SA.  Onet sugeruje, że dostał do stanowisko dzięki protekcji Zbigniewa Ziobry.  Jest ona także żoną szefa rady powiatu limanowskiego w Małopolsce, Tomasza  Krupińskiego. Krupiński, jak podaje Onet, prowadzi tam mały niepubliczny  szpital.
Krupińska już zagroziła dziennikarzom pozwem. Jej zdaniem, niezrozumiałe  jest dla niej zwracanie się o "udzielenie tak szczegółowych informacji  dotyczących życia prywatnego oraz majątku".

Michał Krupiński też grozi konsekwencjami prawnymi - przekonywał, że nie  zamieszkiwał i nie zamieszkuje rzeczonego mieszkania. "Wszelkie próby  wikłania mojej osoby w aferę reprywatyzacyjną skutkować będą podjęciem  przeze mnie odpowiednich kroków prawnych mających na celu ochronę mojego  dobrego imienia" - dodawali już oboje.

Grażyna Krupińska i Tomasz Krupiński nie mają rozdzielności majątkowej.  Zgodnie z oświadczeniem, małżeństwo ma m.in. dom o pow. 180 mkw. wart 480  tys. zł i trzy mieszkania za ponad 1 mln zł. W dokumencie figurują też  dwie działki - budowlana warta 150 tys. zł i rolna o wartości 115 tys. zł.  Krupiński ma też dwa programy inwestycyjne o wartości ponad 400 tys. #
Ze strony:
http://nieruchomosci.dziennik.pl/news/artykuly/571303,zona-radnego-pis-grozi-pozwami-onet-pl-kupila-apartament-w-kamienicy-waltzow.html

--
stevep