O Mój Boże tawariszcz kliauznik tego nie p rzeżyje.

Data: 2018-04-02 23:57:38
Autor: stevep
O Mój Boże tawariszcz kliauznik tego nie p rzeżyje.
# Nie bêdzie raportu koñcowego na rocznicê Smoleñska.. Prezes Kaczyñski  stawia kropkê nad "i" #
Ze strony:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23219416,nie-bedzie-raportu-koncowego-na-rocznice-smolenska-prezes-kaczynski.html#Z_MT2

--
stevep

Data: 2018-04-03 09:15:26
Autor: Wystarczy nie kra¶æ! - (c) B.Szyd³o, b.premier - PiS
O Mój Bo¿e tawariszcz kliauznik tego nie prze¿yje.
U¿ytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.zgu5ycxpx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Nie bêdzie raportu koñcowego na rocznicê Smoleñska. Prezes Kaczyñski
stawia kropkê nad "i" #

Aj waj! Aj waj! Bêd± tylko schody do nieba na "tajnym placu". PiS-owscy bed± sie po nich wspinaæ i skakaæ na g³ówkê.

CL

O Mój Boże tawariszcz kliauznik tego nie p rzeżyje.