O Mój Boże, biedny Kurtykuś.

Data: 2009-04-17 14:43:04
Autor: cirrus
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
# Nie ma dnia, by "GW" nie demaskowała IPN. Nie ma dnia - to nie figura retoryczna. Sprawdziłem, ile razy dziennie "GW" pisze o IPN. W piątek na to poświęcono główny komentarz redakcyjny, są też wzmianki w dwóch tekstach. W czwartek było lepiej - aż pięć dużych tekstów - pisze Piotr Gursztyn. #
Ze strony:
http://tnij.org/c8sz

--
stevep

Data: 2009-04-17 14:54:42
Autor: awe
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gs9r6d$b5v$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
faktycznie stefek Gowno jest strasznie zaangazowane, wlasciwie wystepuje nie jak ogolnopolska gazeta ale jako strona sporu, ale czy to pierwszy raz? Przyzwyczailem sie i nie kupuje Gowna no chyba ze by mi placili piataka od wydania to moglbym zagladnac. Za te kase moglbym kupic sobie 2 piwa i po pijaku przeczytac wieczorowa pora...
awe

Data: 2009-04-17 15:04:55
Autor: HaMMeR
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A co ty myslisz, to nie latwa praca wbic goowno
do lbow takim jak ty tumanom!
Musza to robic wielokrotnie, stad temat nie schodzi
z goownopodajnika pod nazwa GW, przez kilka dni , a nawet tygodni!

Data: 2009-04-17 15:32:49
Autor: Piotr
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
Dnia Fri, 17 Apr 2009 15:04:55 +0200, HaMMeR napisał(a):

A co ty myslisz, to nie latwa praca wbic goowno
do lbow takim jak ty tumanom!
Musza to robic wielokrotnie, stad temat nie schodzi
z goownopodajnika pod nazwa GW, przez kilka dni , a nawet tygodni!

Mam niejasne podejrzenia, że Stiff ma już pełną głowę i trochę jej
zawartosci jest właśnie na tym "gwnopodajniku".
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-18 05:01:39
Autor: cirrus
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49e87e7c$0$29419$f69f905mamut2.aster.pl...
cirrus wrote:
[...]

Tobie nic nie trzeba wbijać, ty masz gówno zamiast głowy.

--
stevep

Data: 2009-04-19 01:47:05
Autor: HaMMeR
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- --

Zgadnij robaczku, czy sie przejalem twoja opinia ?
:)))

Data: 2009-04-19 00:23:59
Autor: awe
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.

cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
lol dobre;-)
awe

Data: 2009-04-17 15:33:43
Autor: Piotr
O Mój Boże, biedny Kurtykuś.
Dnia Fri, 17 Apr 2009 14:43:04 +0200, cirrus napisał(a):

[...]

Musi ciężko się przylepia, to gwno, do pana Kurtyki.
pz
Piotr

O Mój Boże, biedny Kurtykuś.