O Mój Boże i świętojebliwy Girzyński też o szust.

Data: 2014-12-04 05:01:12
Autor: stevep
O Mój Boże i świętojebliwy Girzyński też o szust.
# Tygodnik "Polityka" ujawnia nazwiska sześciu posłów na cenzurowanym ze  względu na podejrzenia nieprawidłowości przy rozliczaniu delegacji.. To  Arkadiusz Mularczyk (Sprawiedliwa Polska), Zbigniew Girzyński i Łukasz  Zbonikowski z PiS, Paweł Suski i Jan Kaźmierczak z PO oraz były poseł  Twojego Ruchu Wojciech Penkalski. #
Ze strony:
http://tnij.org/ziitotn

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-04 03:55:48
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqbr4a0n50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Aj waj aj waj! Prezes powyrzuca wszystkich prawych i sprawiedliwych.

https://www.youtube.com/watch?v=ekATdgOPsjo

MW

Data: 2014-12-04 04:03:07
Autor: donek999bronek
O Mój Boże i świętojebliwy Girzyński też oszust.
użytkownik stevep napisał:
świętojebliwy

Nauczyles sie nowego slowka, a cos samodzielnie?

Data: 2014-12-05 04:54:03
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 13:03 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:
świętojebliwy

Nauczyles sie nowego slowka, a cos samodzielnie?

Samodzielnie to ty bez przekazu dnia gęby nie otworzysz kretynku.
--
stevep
-- -- -

O Mój Boże i świętojebliwy Girzyński też o szust.