O Mój Boże, taki szczyt bez JarkaPoskęZbaw ?

Data: 2014-06-06 04:18:00
Autor: stevep
O Mój Boże, taki szczyt bez JarkaPoskęZbaw ?
# Szef polskiej dyplomacji w przyszłym tygodniu wybiera się do Rosji..  Radosław Sikorski spotka się w Sankt Petersburgu z ministrami spraw  zagranicznych Rosji i Niemiec: Siergiejem Ławrowem i Frankiem-Walterem  Steinmeierem. #
Ze strony:
http://tnij.org/lzvs9bt

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-06 04:32:55
Autor: Mark*Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

ZbawPolskę aka DamVam niestety zanimógł i na szczyt pojedzie jego były
minister! Zdrajca, wypędzony przez prezesa z PiS!

MW

O Mój Boże, taki szczyt bez JarkaPoskęZbaw ?