O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...

Data: 2009-06-13 18:16:51
Autor: Nazgul
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
http://kokos.salon24.pl/110437,alleluja-i-do-przodu

Alleluja i do przodu

     * Tagi:
     * etyka dziennikarska
     * media
     * ojciec rydzyk
     * geotermie

Fakty

  Z końcem marca sukcesem zakończyły się prace przy toruńskim odwiercie geotermalnym ojca Tadeusza Rydzyka.

W mediach głucha cisza, choć z odwiertu trysnęła gorąca woda, a wydajność złoża jest w porównaniu z innym polskimi odwiertami rekordowa i wynosi od 300 do 500m3 na godzinę.

Dla niedowiarków decydującym dowodem niech będzie to, iż wkrótce ruszają prace przy drugim odwiercie, do którego zatłaczana będzie z powrotem woda po oddaniu ciepła, w celu ponownego jej podgrzania.

Nie pomogły kłody rzucane redemptoryście przez polski rząd i media z"Dziennikiem"na czele.

Zastanawiające jest to, że należąca do niemieckiego koncernu gazeta przez cały czas była sceptyczna, zniechęcała, manipulowała i kłamała na temat toruńskiego odwiertu.

Tymczasem w Niemczech, w samej tylko Bawarii trwają prace przy 400 odwiertach, suto dotowane przez rząd federalny, a strategia energetyczna Niemiec zakłada całkowita rezygnację z energetyki atomowej do 2030 roku?

Fakty prasowe

Oto kilka przykładów z Dziennika:

"Porażka o. Rydzyka - gorącej wody pod Toruniem nie ma"

"Ojciec Rydzyk bez gorącej wody i pieniędzy"

"Koniec marzeń szefa Radia Maryja o gorących źródłach - fiasko odwiertów "Lux Veritatis"

Teraz kilka przykładowych kłamstw z treści artykułów Dziennika:

"Potwierdziły się, zatem opinie polskich geologów, którzy bardzo sceptycznie podchodzili do wizji wielkich pokładów gorącej wody pod Toruniem".

Jakich geologów? Jak się nazywają z imion i nazwisk, skoro ci najbardziej znani byli przy toruńskim odwiercie?

"Robotnicy dowiercili się na głębokość zbliżoną do 3 tys. m. Zamiast gorącej wody znaleźli tylko ciepłą i wilgotną skałę. Wody jest tam niewiele, bo skała jej nie przepuszcza".

"Ciekawe, czy dyrektor Radia Maryja wziął na tę - jego zdaniem - stuprocentowo pewną inwestycję kredyt? Jeśli tak, to jego słuchacze mogą już szykować portfele".

Dzisiejszy tekst "swiesciaka" o kłamstwach Durczoka na temat rzekomego poparcia Radia Maryja dla Libertasu to tylko kolejne ogniwo w łańcuchu bezprecedensowej nagonki na dzielnego i niesfornego kapłana patriotę.

Najbardziej powala mnie TVN24 i Gazeta Wyborcza, które to najczęściej szermują określeniem "Imperium ojca Rydzyka".

Jak wyliczono, za same tylko roczne wpływy z reklam, jakie ma Agora, Radio Maryja mogłoby funkcjonować przez około 40 lat.  W wypadku TVN czy Polsatu starczyłoby ojcu Rydzykowi na 140 lat działalności.

Tych wyliczeń podawanych na antenie RM od bardzo dawna nikt z TVN, Polsatu i GW nigdy nie zakwestionował, choć do monitorowania mediów toruńskich oddelegowano na stałe dyżurne gumowe uszy śledzące każde wypowiadane słowo.

Wypada, więc za ojcem dyrektorem zakrzyknąć:

Alleluja i do przodu!!!

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-06-13 19:06:49
Autor: pluton
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
Wypada, więc za ojcem dyrektorem zakrzyknąć:

Alleluja i do przodu!!!

Goraco popieram. Wiercic dalej.

Nullification

Data: 2009-06-13 20:41:43
Autor: Piotr
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:06:49 +0200, pluton napisał(a):

Goraco popieram. Wiercic dalej.

Tyle zrozumiałeś pluto?
Piotr

Data: 2009-06-13 21:38:42
Autor: pluton
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
> Goraco popieram. Wiercic dalej.

Tyle zrozumiałeś pluto?
Piotr

A co tu rozumiec ?
Ktos napisal, ze Rydzyk sie dowiercil,
w co ni ch*ja nie wierze, bo uwazam
tego palanta (Rydzyka) za oszusta
i naciagacza. Ale to was gowno obchodzi.

Poza tym autor postu dluuuuuuuuuuuugo
pierdzielil, ze media klamia, co mnie z kolei
gowno obchodzi.

Wiec zycze temu naciagaczowi zeby wiercil
dalej i zbankrutowal.
Jeszcze kilka takich akcji zrobi i albo
emeryci przejrza na oczy i wiecej mu kasy nie dadza,
albo ich zaglodzi na smierc.

Szkoda mi tylko przedsiebiorcow, ktorzy pewnie sie tam
narobili i zostana wypier*leni bez zaplaty.

Nullification

Data: 2009-06-13 21:43:20
Autor: Piotr
Dnia Sat, 13 Jun 2009 21:38:42 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Nie chę cię martwić, ale jednak zainwestuj w "zrozumienie".
Zaczniej od tego:
Dlaczego oszust nie miałby się dowiercić? Złoża wiedzą kto wierci?
A reszta to ubecki śpiew na nutkę ze wsi.  Piot

Data: 2009-06-13 22:00:01
Autor: pluton
> [...]

Zaczniej od tego:
Dlaczego oszust nie miałby się dowiercić? Złoża wiedzą kto wierci?
A reszta to ubecki śpiew na nutkę ze wsi.

nie chce cie martwic, ale widze ze kolejny zwoj ci obumarl
i nie potrafisz sie juz poprawnie podpisac.
Do zrozumienia tez nie bede cie zachecal, bo to beznadziejne.
Na wszelki wypadek, gdyby ktos inny nie zrozumial wyjasniam
ponownie: nie wiem dlaczego oszust mialby sie nie dowiercic
i gowno mnie to obchodzi.
Dlatego tez napisalem, ze ni ch*ja nie wierze, ze sie dowiercil,
bo uwazam go za oszusta i naciagacza.

Nullification

Data: 2009-06-14 06:39:00
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h10mer$fto$1inews.gazeta.pl...
Wypada, więc za ojcem dyrektorem zakrzyknąć:
Alleluja i do przodu!!!
Goraco popieram. Wiercic dalej.

Najlepiej aż do przewiercenia kuli ziemskiej na wylot. :)

--
stevep

Data: 2009-06-14 07:59:59
Autor: heÂŽsk
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
On Sun, 14 Jun 2009 06:39:00 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

> Goraco popieram. Wiercic dalej.

Najlepiej aż do przewiercenia kuli ziemskiej na wylot. :)

 bedzie to tzw "syndrom chinski". w latach "zimnej wojny"
 amerykanie pracowali nad projektem stworzenia takiej dziury
 w ziemi, ze pocisk z bomba atomowa "wrzucony" do takiej dziury
 wybuchlby pod chinami wywalajac panstwo srodka w kosmos.
  a rydzyk? coz, facet ma glowke do interesow. tylko sie uczyc.
 potrafi wycisnac ostatni grosz od tych, ktorzy go nie maja.
 dzieki temu u rydzyka bieda az blyszczy...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 20:03:55
Autor: abrh+
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
 Dowiadujemy się, że rządzący przygotowują nowelizację do prawa geologicznego i górniczego. Według tych projektów, m.in. ten, kto dostanie koncesję na badania złóż ziemi, będzie ją mógł sprzedać innym. I co jeszcze, może wywłaszczać ludzi z terenów, na których są zasoby. Jest to, mówiąc kolokwialnie, drapieżny skok na bogactwa,

O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...