O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...

Data: 2009-06-13 19:06:49
Autor: pluton
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
Wypada, więc za ojcem dyrektorem zakrzykn±ć:

Alleluja i do przodu!!!

Goraco popieram. Wiercic dalej.

Nullification

Data: 2009-06-13 20:41:43
Autor: Piotr
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:06:49 +0200, pluton napisał(a):

Goraco popieram. Wiercic dalej.

Tyle zrozumiałe¶ pluto?
Piotr

Data: 2009-06-13 21:38:42
Autor: pluton
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
> Goraco popieram. Wiercic dalej.

Tyle zrozumiałe¶ pluto?
Piotr

A co tu rozumiec ?
Ktos napisal, ze Rydzyk sie dowiercil,
w co ni ch*ja nie wierze, bo uwazam
tego palanta (Rydzyka) za oszusta
i naciagacza. Ale to was gowno obchodzi.

Poza tym autor postu dluuuuuuuuuuuugo
pierdzielil, ze media klamia, co mnie z kolei
gowno obchodzi.

Wiec zycze temu naciagaczowi zeby wiercil
dalej i zbankrutowal.
Jeszcze kilka takich akcji zrobi i albo
emeryci przejrza na oczy i wiecej mu kasy nie dadza,
albo ich zaglodzi na smierc.

Szkoda mi tylko przedsiebiorcow, ktorzy pewnie sie tam
narobili i zostana wypier*leni bez zaplaty.

Nullification

Data: 2009-06-13 21:43:20
Autor: Piotr
Dnia Sat, 13 Jun 2009 21:38:42 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Nie chę cię martwić, ale jednak zainwestuj w "zrozumienie".
Zaczniej od tego:
Dlaczego oszust nie miałby się dowiercić? Złoża wiedz± kto wierci?
A reszta to ubecki ¶piew na nutkę ze wsi.  Piot

Data: 2009-06-13 22:00:01
Autor: pluton
> [...]

Zaczniej od tego:
Dlaczego oszust nie miałby się dowiercić? Złoża wiedz± kto wierci?
A reszta to ubecki ¶piew na nutkę ze wsi.

nie chce cie martwic, ale widze ze kolejny zwoj ci obumarl
i nie potrafisz sie juz poprawnie podpisac.
Do zrozumienia tez nie bede cie zachecal, bo to beznadziejne.
Na wszelki wypadek, gdyby ktos inny nie zrozumial wyjasniam
ponownie: nie wiem dlaczego oszust mialby sie nie dowiercic
i gowno mnie to obchodzi.
Dlatego tez napisalem, ze ni ch*ja nie wierze, ze sie dowiercil,
bo uwazam go za oszusta i naciagacza.

Nullification

Data: 2009-06-14 06:39:00
Autor: cirrus
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h10mer$fto$1inews.gazeta.pl...
Wypada, więc za ojcem dyrektorem zakrzykn±ć:
Alleluja i do przodu!!!
Goraco popieram. Wiercic dalej.

Najlepiej aż do przewiercenia kuli ziemskiej na wylot. :)

--
stevep

Data: 2009-06-14 07:59:59
Autor: he®sk
O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...
On Sun, 14 Jun 2009 06:39:00 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h10mer$fto$1inews.gazeta.pl...
> Goraco popieram. Wiercic dalej.

Najlepiej aż do przewiercenia kuli ziemskiej na wylot. :)

 bedzie to tzw "syndrom chinski". w latach "zimnej wojny"
 amerykanie pracowali nad projektem stworzenia takiej dziury
 w ziemi, ze pocisk z bomba atomowa "wrzucony" do takiej dziury
 wybuchlby pod chinami wywalajac panstwo srodka w kosmos.
  a rydzyk? coz, facet ma glowke do interesow. tylko sie uczyc.
 potrafi wycisnac ostatni grosz od tych, ktorzy go nie maja.
 dzieki temu u rydzyka bieda az blyszczy...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

O. Rydzyk i "obiektywne" media mainstreamu...