O.Rydzyk o gabinecie Tuska: Żaden rząd nie zrobił nam tyle krzywdy

Data: 2010-06-15 19:29:30
Autor: cyc
O.Rydzyk o gabinecie Tuska: Żaden rząd nie zrobił nam tyle krzywdy

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości

..............<

 to wszystko
można znaleźć w nowym komunikacie nagranym przez mistrza socjotechniki ojca Tadeusza Rydzyka.

Trzeba przyznać, że ojciec dyrektor jest mistrzem świata w łączeniu haseł o miłości i wspólnym dobru z wytykaniem wroga.

Przegiales . Naprawde przegiales !.
Jesli ten oszust i naciagacz jest w jakiejs dziedzinie mistrzem , to tylko w tych o ktorych napisalem .
Nie pisz tez o socjotechnice bo ten sekciarz nawet nie wie co to takiego . Aby wiedziec trzeba miec rozum a on w postepowaniu z ludzmi kieruje sie instynktem drapieznika . Porwac , zabic i nazrec sie . Piszac o zabijaniu mam na mysli , poki co , wole wiernych . Ta zabija z namietnoscia zboczenca , calkiem bezwiednie , instynktownie i nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji .

Przemysław Warzywny

cyc

Data: 2010-06-15 21:36:05
Autor: precz z gnomem
O.Rydzyk o gabinecie Tuska: Żaden rząd nie zrobił nam tyle krzywdy

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Tak twierdzi autor artykułu. Moje zdanie zamieściłem pod linkiem.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

O.Rydzyk o gabinecie Tuska: Żaden rząd nie zrobił nam tyle krzywdy