O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraża Polaków: - TVN jest jak SB!

Data: 2010-01-20 18:24:17
Autor: Artur Borubar
O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraża Polaków: - TVN jest jak SB!
Szef radia Maryja grozi, że opublikuje w "Naszym Dzienniku" zdjęcia dziennikarza TVN, autora reportażu o amerykańskim tournee redemptorystów z Radia Maryja. - Ja się czuję jak na przesłuchaniach SB! - wołał na antenie swojej stacji.
Słowa o. Rydzyka to reakcja na relację TVN z wizyty redemptorystów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Zakonnicy spotykają się tam na opłatkach z Polonusami i zbierają pieniądze na Radio Maryja. Niedawno pisała o tym "Gazeta". A nakręcony ukrytą kamerą reportaż o spotkaniach w Toronto i Chicago pokazali w poniedziałek autorzy programu "Teraz My!" w TVN (film można obejrzeć tutaj). Widzowie mogli zobaczyć, jak o. Rydzyk podczas uroczystości w Toronto narzeka na polskie media i znajdujących się pod ich wpływem Polaków.

- Ludzie w Polsce, jak się nasłuchają: Tak, on ma tyle! Mówię wam, nie wiem czy byście wytrzymali. Ale ci ludzie chodzący do kościoła nieraz, przystępując do komunii tak są głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli - skarżył się redemptorysta.

Autorzy filmu pokazali też, jak redemptoryści zbierają pieniądze: są koperty na datki pod talerzami, zbiórki w kościele i apele o nawiązanie współpracy finansowej.

Program nie spodobał się szefowi Radia Maryja. O. Rydzyk jest wciąż w Ameryce, łączy się ze swoją rozgłośnią telefonicznie, gdy w Polsce jest już noc.

- Popatrzmy dlaczego Radio Maryja jest atakowane. Ja jeszcze się ustosunkuję do tego, co było w Toronto i w Chicago. Bo tam był taki człowiek. Mamy jego zdjęcia, myślę, że trzeba to opublikować w "Naszym Dzienniku", niech ludzie widzą - zagroził zakonnik.

- Podaje się za kogoś tam i z ukrytej kamery ..., co za metody ubeckie - dodał o. Piotr Andrukiewicz, redemptorysta prowadzący audycję w toruńskim studio.

O. Rydzyk: - Ja rozmawiam jak z każdym innym, a tu coś kombinuje, później wyrywa fragment z tego, puszczają gdzieś. To jest TVN! Mieli pieniądze, żeby jechał za mną i do Toronto i do Chicago.

Szef Radia Maryja stwierdził, że człowiek podróżujący jego śladem po Ameryce (który okazał się dziennikarzem TVN) wydał mu się podejrzany w Chicago. Zauważył, że podczas mszy "ten człowiek się nie modli, tylko gdzieś patrzy".

- A później na opłatku podchodzi, ukryta kamera - nieee, to takie niskie! To są metody TVN-u! - wołał o. Rydzyk. - Jakie to dziennikarstwo! Ja się tak czuję, jak na przesłuchaniach SB! Naprawdę, bo ja byłem przez tych ubeków przesłuchiwany. Styl nie odbiega. Tylko atak. To nie jest żaden dialog. To jest obce kulturze polskiej!

Szef Radia Maryja wstawił się też za b. szefem CBA Mariuszem Kamińskim, przesłuchiwanym we wtorek przez hazardową komisję śledczą .

- Jaki cynizm - ja tak to odbieram - w dniu imienin dali prezent panu Mariuszowi Kamińskiemu. dziesięć godzin człowieka w takim napięciu! Trzeba zapamiętać tych ludzi! - komentował dyrektor Radia Maryja. - Pytam,: gdzie ci ludzie mają sumienie?

http://wyborcza.pl/1,75478,7475884,__Ubeckie_metody__TVN_jest_jak_SB____mowi_o__Rydzyk.html

Przemek

Sekciarz nie może przeżyc, że Polacy zobaczyli i usłyszeli w jaki sposób się o nich wypowiadał. Jeszcze ta frekwencja, he, he, he!

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-20 18:52:09
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hj7e84$qie$1news.onet.pl...
[...]

To mowil doktor !!! :):):) Rydzyk !! . Mdrosc ktora emanuje z jego slow jest powalajaca !.
Skad biora sie ludzie dajacy mu posluch ? Jakim kretynem trzeba byc aby takiemu kretynowi skladac holdy ? .

cyc

Data: 2010-01-20 18:58:07
Autor: Artur Borubar
O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraża Polaków: - TVN jest jak SB!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

To mowil doktor !!! :):):) Rydzyk !! . Mdrosc ktora emanuje z jego slow jest powalajaca !.
Skad biora sie ludzie dajacy mu posluch ? Jakim kretynem trzeba byc aby takiemu kretynowi skladac holdy ? .

Takim jak np. Piotr, Hesk i kilku innych.

Przemek

Data: 2010-01-20 21:51:13
Autor: Kostek Wycirowski
O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraż a Polaków: - TVN jest jak SB!

"cyc" <ja@ja.pl>

Skad biora sie ludzie dajacy mu posluch ? Jakim kretynem trzeba byc aby takiemu kretynowi skladac holdy ? .

cyc
Cycu, noż kurwa w mordę jabana jego była. Bo już inaczej nie mogę. Tak ogólnie to nadajemy na tej samej fali. Ale po jakš kurwę, aby napisać jedno (nawet i mšdre) zdanie, musisz cytować cały post przedpiœcy, nawet z jego sygnaturkš!? Pokaż, żeœ nie taki głupi jak WdJ Rydzyk!

Data: 2010-01-21 18:59:57
Autor: cyc
O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraża Polaków: - TVN jest jak SB!

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomoœci news:hj7qc7$gdn$1news01.versatel.de...

"cyc" <ja@ja.pl>

[...]

Alez zrobilem to z pelna swiadomoscia !!.
To , ze nie wycialem tekstu poprzednika wynikalo wylacznie z  uznania , ze byc moze nie kazdy przeczytal to co w nim napisane a co w kontekscie mojego postu ma decydujace znaczenie . Napisac bowiem , zektos jest kretynem nie sztuka , sztuka jest dowiesc tego a po raz drugi , juz osobiscie  robic tego nie chcialem , stad cytat przedmowcy .
Nie wynikalo to wiec z lenistwa , czy glupoty lecz bylo dzialaniem zamierzonym .

cyc

Data: 2010-01-22 17:51:51
Autor: Kostek Wycirowski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hja4n1$ia8$1news.onet.pl...

[...]

Cycu, nawet jakbym ci chciał uwierzyć, to nie mogę. Żebys chociaż sygnaturkę wycišł.....

Data: 2010-01-20 19:09:49
Autor: boukun
[...]

Ale jest bardzo spostrzegawczy i czujny ten Rydzyk, jak wytrawny SBek...

boukun

Data: 2010-01-20 19:16:11
Autor: u2
O. Rydzyk po emisji nagrań, na któr ych obraża Polaków: - TVN jest jak SB !
W dniu 2010-01-20 18:24, Artur Borubar pisze

TVN jest jak SB!

A co ? Te usłużne merdia nie są jak SB ? :)

O. Rydzyk po emisji nagrań, na których obraża Polaków: - TVN jest jak SB!