O. Rydzyk w slipkach od twojej babci

Data: 2011-12-09 18:10:17
Autor: Przemysław W
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci

Z okazji 20-lecia działalno¶ci Radia Maryja toruńscy redemptory¶ci przypomnieli nam o swoich planach zwi±zanych z budow± Centrum Polonia in Tertio Millennio. Je¶li wierzyć słowom prezesa rozgło¶ni, do rozpoczęcia prac brakuje już tylko "ostatniej piecz±tki". Sercem olbrzymiego kompleksu ma być ¶wi±tynia będ±ca dziękczynnym wotum za Jana Pawła II. A oprócz tego znajdziemy tam jeszcze m.in. hotel i... aquapark.

Od lokalnej rozgło¶ni do prawdziwego imperium - Radio Maryja i Fundacja Lux Veritas z każdym rokiem poszerzaj± zakres swojego działania. Fundacja, telewizja, prasa, szkoła wyższa, sieć telefonii komórkowej, geotermalne odwierty... To już niemal państwo w państwie - z tymże utrzymywanie nie z podatków, ale z pieniędzy ofiarnych i bezgranicznie wiernych słuchaczy. To oni płac± za maybachy, helikopter i luksusow± posiadło¶ć toruńskich redemptorystów, którym brakuje już tylko basenów. Ale i na baseny słuchacze będ± mogli się już niedługo zrzucić.

Zbiórki na aquapark oficjalnie nie ogłoszono. A to dlatego, że niedawno o. Rydzyka za nielegalne zbiórki skazano prawomocnym wyrokiem. Dura lex, sed lex? A gdzie tam. Ojciec Rydzyk wielokrotnie komentował niekorzystne dlań postanowienia s±dów w typowy dla siebie sposób - mówi±c o pętli zaciskanej wokół radia przez złych ludzi w togach, którzy "wiadomo czego chc±" i "wiadomo przez kogo s± inspirowani". Te rzeczy s± wiadome przede wszystkim ojcu Rydzykowi, ale to słuchaczom wystarczy. Prawo prawem ale sprawiedliwo¶ć może być tylko po jednej (słusznej!) stronie. Należy się więc spodziewać, że redemptorysta pomacha parę razy do tłumu, wci¶nie imię papieża Jana Pawła II do kilku wypowiedzi, powie, że "to jest jeszcze zakryte przed wieloma" i jako¶ się zbiórkę na aquapark zorganizuje. No bo sk±d o. Rydzyk weĽmie kilkadziesi±t milionów złotych na budowę pomnika swojej próżno¶ci, je¶li nie od słuchaczy?

Muszę przyznać, że ostatnio coraz czę¶ciej nie mogę oprzeć się wrażeniu, że każda wypowiedĽ i każda kolejna cegiełka dokładana do imperium dyrektora Radia Maryja to test wytrzymało¶ci słuchaczy na głos zdrowego rozs±dku. Głos, który pyta ich dlaczego oddaj± spory kawał swojej renty lub emerytury zakonnikowi buduj±cemu hotele i pływalnie. Bo z o. Rydzyka taki sam zakonnik, jak z bohaterów ksi±żki Umberto Eco, którzy kłócili się z ubogimi franciszkanami o rzekomo posiadan± przez Chrystusa sakiewkę. Redemptorysta stworzył już swoj± własn±, wypaczon± wersję chrze¶cijaństwa, w której nie ma miejsca dla bezwarunkowej miło¶ci wobec bliĽniego i krytyki bezbożnych "¶wi±tyń z kamienia", a która pozwala do woli mieszać ewangelię z polityk± i duż± kas±. Ale to nie wszystko.

Radio Maryja posyła w eter swoj± wersję historii najnowszej, swój obraz sceny politycznej, swoje wytyczne moralne (niekoniecznie chrze¶cijańskie), a nawet swoj± interpretację panuj±cego w Polsce porz±dku prawnego! Kiedy my¶lę o ojcu Rydzyku, widzę chytrego kaznodzieję, który dotyka głów starszych pań, krzycz±c: "Alleluja! jeste¶ zdrowa!", po czym inkasuje pieni±dze, jedzie limuzyn± do aquaparku i wskakuje w slipkach do solanki. A w tym samym czasie wygolone osiłki wyrywaj± płyty chodnikowe i rzucaj± nimi w policjantów, po czym podpalaj± samochody dziennikarzy. Na szczę¶cie tylko samochody, a nie ich wła¶cicieli. A ł±czę te dwa obrazki dlatego, że kilka lat temu zobaczyłem w internecie nagranie, na którym pewien ksi±dz wizytuj±cy marsz nacjonalistów wyznał, iż chciałby powrotu do czasów palenia na stosach homoseksualistów... Nie twierdzę, że o. Tadeusz Rydzyk chciałby poprowadzić swoich wiernych na jak±¶ krwaw± krucjatę, ale nie zmienia to faktu, że owi wierni już bij± reporterów "niepolskich" mediów i niszcz± ich kamery.

Mam nadzieję, że będziemy się wszyscy przygl±dać zbiórkom pieniędzy prowadzonym przez toruńskiego redemptorystę i innym działaniom jego oraz jego trzódki. Bo je¶li spełnić się ma wizja ekonomicznych pesymistów, to wkrótce nadejdzie siedem lat nieurodzajnych - a wtedy może się zdarzyć tak, że rozczarowani i pozbawieni perspektyw obywatele wyjd± na ulice, aby budować nowy ład. W¶ród nich będ± wówczas pewnie również ci, którzy rzucaj± kałem w Pałac Prezydencki, kamieniami w uczestników Parady Równo¶ci, płytami chodnikowymi w policjantów i koktajlami Mołotowa w samochody stacji telewizyjnych. Czy wówczas kaznodzieje i "mężowie stanu", skupiaj±cy dzi¶ swoje trzódki i elektoraty wokół pielęgnowanej troskliwie nienawi¶ci, będ± potrafili rozbudzone przez siebie emocje ugasić?

http://www.wprost.pl/blogi/stanislaw_kania/

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-10 11:45:20
Autor:
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On Fri, 9 Dec 2011 18:10:17 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 a niech sobie buduje i kosmodrom. byle na wlasny koszt.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-10 12:11:31
Autor: Przemysław W

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:25a6e7tvtrl515f0jrpp54jp24goce593s4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

No wła¶nie. Póki co wyłudza kasę od staruszek, że nie wspomnę o oszukanych stoczniowcach.

Przemek

Data: 2011-12-10 15:00:18
Autor: (He®Sk)
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On Sat, 10 Dec 2011 12:11:31 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> a niech sobie buduje i kosmodrom. byle na wlasny koszt.

No wła¶nie. Póki co wyłudza kasę od staruszek,

 mylisz sie. staruszki dobrowolnie oddaja mu wdowi grosz.

że nie wspomnę o oszukanych stoczniowcach.

 pisalem juz, nie wiadomo komu przekazac te pieniadze.
 rydzyk nie moze ich ot tak po prostu rozdac "stoczniom",
 ktore sa dzis wlasnoscia prywatna. gdyby to zrobil  podnioslby sie krzyk, ze wspiera ukrainska mafie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-10 12:26:14
Autor: jadrys
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
W dniu 2011-12-09 18:10, Przemysław W pisze:
To oni płacą za maybachy, helikopter i luksusową posiadłość toruńskich

Przemek

Masz jakieĹ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Data: 2011-12-10 08:37:03
Autor: Antenka
On 10 Gru, 12:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-12-09 18:10, Przemysław W pisze:

Masz jakie¶ wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?<

Nie ma, bo to bujda wyssana z palca przez POlszewię. :- /

Antenka

P.s. Tak naprawdę nikt nigdy nie widziała ojca doktora dyrektora RM
Tadeusza Rydzyka w jakim¶ maybachu  ;-)

Data: 2011-12-10 17:47:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 17:37, Antenka pisze:

Masz jakieĹ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?<
Nie ma, bo to bujda wyssana z palca przez POlszewiÄ™. :- /

Antenka

P.s. Tak naprawdę nikt nigdy nie widziała ojca doktora dyrektora RM
Tadeusza Rydzyka w jakimĹ› maybachu  ;-)

Też tak myślę.. Niedawno słyszałem jak Rydzyk mówił że jeździ 6-cio letnim Audi A6 i nie mam żadnych przesłanek żeby zarzucić mu kłamstwo. :-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-12-12 20:40:20
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nos ci ro¶nie, Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-12 21:06:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 20:40, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

[...]
Nos ci rośnie, Pinokio.

Raczej wam rośnie, rozpowszechnicie kłamstwa o posiadanych środkach transportu przez Rydzyka.

Data: 2011-12-15 14:03:27
Autor: Antenka
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On 12 Gru, 20:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci ro¶nie, Pinokio.<

Zmień płytę, bo tego już czytać nie można.

Antenka

Data: 2011-12-16 14:12:16
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 12 Gru, 20:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci ro¶nie, Pinokio.<

Zmień płytę, bo tego już czytać nie można.

A przysięgniesz że już więcej na grupie nie będziesz kłamał?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-17 11:31:45
Autor: Antenka
On 16 Gru, 14:12, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Zmień płytę, bo tego już czytać nie można.

A przysięgniesz że już więcej na grupie nie będziesz kłamał?

:-P
Antenka

Data: 2011-12-17 20:35:51
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Nosek ci ro¶nie, Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-10 12:46:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbvfk6$l0g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie. Rydzyk jeżdzi małym fiatem.

Data: 2011-12-11 05:03:13
Autor: stevep
Dnia 10-12-2011 o 12:46:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jbvfk6$l0g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wła¶nie. Rydzyk jeżdzi małym fiatem.

Eeee, ubiera sie w worek pokutny, złote pier¶cienie zostawia na komodzie i  chodzi piechot±.

--
stevep

Data: 2011-12-10 13:53:24
Autor: Przemysław W
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Masz jakieĹ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Co dla ciebie znaczy wiarygodne?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Ĺ‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-10 17:46:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 13:53, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Masz jakieĹ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Co dla ciebie znaczy wiarygodne?

Przemek

Oceniam ludzi po tym jacy są. O ile ty, Jacek powiesz że widziałeś osobiście dowód rejestracyjny Maybacha na nazwisko T. Rydzyka to oczywiście ci uwierzę, ale gdy to przeczytam w cytacie z "Gazety" to odrzucę w całości. Tą "gazetę" wielokrotnie przyłapałem na mijaniu się w różnych kwestiach z prawdą.

Data: 2011-12-11 05:04:28
Autor: stevep
Dnia 10-12-2011 o 17:46:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Oceniam ludzi po tym jacy s±. O ile ty, Jacek powiesz że widziałe¶  osobi¶cie dowód rejestracyjny Maybacha na nazwisko T. Rydzyka to  oczywi¶cie ci uwierzę, ale gdy to przeczytam w cytacie z "Gazety" to  odrzucę w cało¶ci. T± "gazetę" wielokrotnie przyłapałem na mijaniu się w  różnych kwestiach z prawd±.

A ty widziałe¶ obroty ziemi dookola słońca, jak mozesz w to wierzyć?

--
stevep

Data: 2011-12-11 07:48:37
Autor: Przemysław W
[...]

No to podaj kilka przykładów.

Przemek

Data: 2011-12-12 21:05:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-11 07:48, Przemysław W pisze:

[...]

O ile mnie pamięć nie myli to już ci odpowiadałem na podobne pytanie. Chodziło o manipulacje faktami z wojny w byłej Jugosławii.

Data: 2011-12-12 21:14:39
Autor: Przemysław W
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

O ile mnie pamięć nie myli to już ci odpowiadałem na podobne pytanie. Chodziło o manipulacje faktami z wojny w byłej Jugosławii.

Myli cię. Nie podałeś żadnego przykładu.

Przemek

Data: 2011-12-16 20:55:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 21:14, Przemysław W pisze:
[...]

A wiec sam sobie znajdĹş w wydaniach archiwalnych "Gazety".

Data: 2011-12-17 07:34:29
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcg7nu$84v$2node2.news.atman.pl...
[...]

Szukałem, nie ma. Jeśli twierdzisz, że są podaj link.

 Przemek

Data: 2011-12-17 18:27:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-17 07:34, Przemysław W pisze:

[...]

Nie wiem. To było tak jakoś w 90tych latach. I niestety będziesz mi musiał uwierzyć na słowo, bo ja też nie mogę tego znaleźć w necie.

O. Rydzyk w slipkach od twojej babci