O. Rydzyk w slipkach od twojej babci

Data: 2011-12-10 12:26:14
Autor: jadrys
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
W dniu 2011-12-09 18:10, Przemysław W pisze:
To oni płacą za maybachy, helikopter i luksusową posiadłość toruńskich

Przemek

Masz jakieÅ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Data: 2011-12-10 08:37:03
Autor: Antenka
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On 10 Gru, 12:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-12-09 18:10, Przemys³aw W pisze:

Masz jakie¶ wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?<

Nie ma, bo to bujda wyssana z palca przez POlszewiê. :- /

Antenka

P.s. Tak naprawdê nikt nigdy nie widzia³a ojca doktora dyrektora RM
Tadeusza Rydzyka w jakim¶ maybachu  ;-)

Data: 2011-12-10 17:47:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 17:37, Antenka pisze:

Masz jakieÅ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?<
Nie ma, bo to bujda wyssana z palca przez POlszewiÄ™. :- /

Antenka

P.s. Tak naprawdę nikt nigdy nie widziała ojca doktora dyrektora RM
Tadeusza Rydzyka w jakimÅ› maybachu  ;-)

Też tak myślę.. Niedawno słyszałem jak Rydzyk mówił że jeździ 6-cio letnim Audi A6 i nie mam żadnych przesłanek żeby zarzucić mu kłamstwo. :-)

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-12-12 20:40:20
Autor: Grzegorz Z.
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Antenka napisa³:

[...]

Nos ci ro¶nie, Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-12 21:06:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 20:40, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

[...]
Nos ci rośnie, Pinokio.

Raczej wam rośnie, rozpowszechnicie kłamstwa o posiadanych środkach transportu przez Rydzyka.

Data: 2011-12-15 14:03:27
Autor: Antenka
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On 12 Gru, 20:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci ro¶nie, Pinokio.<

Zmieñ p³ytê, bo tego ju¿ czytaæ nie mo¿na.

Antenka

Data: 2011-12-16 14:12:16
Autor: Grzegorz Z.
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Antenka napisa³:

On 12 Gru, 20:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Nos ci ro¶nie, Pinokio.<

Zmieñ p³ytê, bo tego ju¿ czytaæ nie mo¿na.

A przysiêgniesz ¿e ju¿ wiêcej na grupie nie bêdziesz k³ama³?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-17 11:31:45
Autor: Antenka
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
On 16 Gru, 14:12, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisa³:

> Zmieñ p³ytê, bo tego ju¿ czytaæ nie mo¿na.

A przysiêgniesz ¿e ju¿ wiêcej na grupie nie bêdziesz k³ama³?

:-P
Antenka

Data: 2011-12-17 20:35:51
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nosek ci ro¶nie, Pinokio.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-10 12:46:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbvfk6$l0g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie. Rydzyk jeżdzi małym fiatem.

Data: 2011-12-11 05:03:13
Autor: stevep
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Dnia 10-12-2011 o 12:46:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jbvfk6$l0g$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-09 18:10, Przemys³aw W pisze:
To oni p³ac± za maybachy, helikopter i luksusow± posiad³o¶æ toruñskich

Przemek

Masz jakie¶ wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

W³a¶nie. Rydzyk je¿dzi ma³ym fiatem.

Eeee, ubiera sie w worek pokutny, z³ote pier¶cienie zostawia na komodzie i  chodzi piechot±.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-10 13:53:24
Autor: Przemysław W
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Masz jakieÅ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Co dla ciebie znaczy wiarygodne?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Å‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-10 17:46:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 13:53, Przemysław W pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Masz jakieÅ› wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Co dla ciebie znaczy wiarygodne?

Przemek

Oceniam ludzi po tym jacy są. O ile ty, Jacek powiesz że widziałeś osobiście dowód rejestracyjny Maybacha na nazwisko T. Rydzyka to oczywiście ci uwierzę, ale gdy to przeczytam w cytacie z "Gazety" to odrzucę w całości. Tą "gazetę" wielokrotnie przyłapałem na mijaniu się w różnych kwestiach z prawdą.

Data: 2011-12-11 05:04:28
Autor: stevep
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Dnia 10-12-2011 o 17:46:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-12-10 13:53, Przemys³aw W pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Masz jakie¶ wiarygodne dane na temat posiadania Maybacha przez Rydzyka?

Co dla ciebie znaczy wiarygodne?

Przemek

Oceniam ludzi po tym jacy s±. O ile ty, Jacek powiesz ¿e widzia³e¶  osobi¶cie dowód rejestracyjny Maybacha na nazwisko T. Rydzyka to  oczywi¶cie ci uwierzê, ale gdy to przeczytam w cytacie z "Gazety" to  odrzucê w ca³o¶ci. T± "gazetê" wielokrotnie przy³apa³em na mijaniu siê w  ró¿nych kwestiach z prawd±.

A ty widzia³e¶ obroty ziemi dookola s³oñca, jak mozesz w to wierzyæ?

Data: 2011-12-11 07:48:37
Autor: Przemysław W
[...]

No to podaj kilka przykładów.

Przemek

Data: 2011-12-12 21:05:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-11 07:48, Przemysław W pisze:

[...]

O ile mnie pamięć nie myli to już ci odpowiadałem na podobne pytanie. Chodziło o manipulacje faktami z wojny w byłej Jugosławii.

Data: 2011-12-12 21:14:39
Autor: Przemysław W
O. Rydzyk w slipkach od twojej babci
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

O ile mnie pamięć nie myli to już ci odpowiadałem na podobne pytanie. Chodziło o manipulacje faktami z wojny w byłej Jugosławii.

Myli cię. Nie podałeś żadnego przykładu.

Przemek

Data: 2011-12-16 20:55:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 21:14, Przemysław W pisze:
[...]

A wiec sam sobie znajdź w wydaniach archiwalnych "Gazety".

Data: 2011-12-17 07:34:29
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcg7nu$84v$2node2.news.atman.pl...
[...]

Szukałem, nie ma. Jeśli twierdzisz, że są podaj link.

 Przemek

Data: 2011-12-17 18:27:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-17 07:34, Przemysław W pisze:

[...]

Nie wiem. To było tak jakoś w 90tych latach. I niestety będziesz mi musiał uwierzyć na słowo, bo ja też nie mogę tego znaleźć w necie.

O. Rydzyk w slipkach od twojej babci