O SILE PiS IADCZYNAT石ENIE KRYTYKI

Data: 2009-05-25 07:43:06
Autor: cytryna
O SILE PiS IADCZYNAT石ENIE KRYTYKI
Przed wyborami do PE obserwuje si zmasowane ataki na PiS i jego reprezentant體
parlamentarnych. Straszliwy strach przed kompromitacja przegranych przez PO wybor體 ka縠 zmobilizowa wszystkich p砤tnych agent體 w砤dzy oraz po縴tecznych idiot體 do wypisywania w znakomitej wi阫szo禼i niewybrednych k砤mstw, p蟪prawd,
 przeinacze, dziennikarskich kaczek. Znana grupa "pisarzy" tego forum wychodzi
ze sk髍y aby sprosta zam體ieniu na obsikiwanie Prezesa i Prezydenta, przy czym
chamstwo wielu z nich wpisuje si w objawy choroby zwanej spalikoceniem.Nic z tego panowie targowiczanie, Nar骴 poczu si zagro縪ny w podstawach swojej egzystencji w wyniku jednego nieprzemy秎anego poparcia partii spadkobierczyni UB, SB, KOR, KLD, UW, WSI,PZPR, czyli PO -partii kt髍ej Furer tak z硂wrogo zapisa si w czasie "nocnej zmiany". Chyba nie nale縴 liczy na przesadne sukcesy wyborcze, ju raz w 2005 roku towarzysze si mocno przeliczyli - czas na powt髍k.

Data: 2009-05-25 08:39:42
Autor: cytryna
[...]

No i co zatka硂 kakao? Nic nie macie do powiedzenia p砤tni nosiciele nowej ideologii. Pewnie brak instrukcji od spin doktor體 i PRowc體 Donia. Dno!

Data: 2009-05-25 08:50:19
Autor: MH
> [...]
> Przed wyborami do PE obserwuje si zmasowane ataki na PiS i jego reprezentant體 parlamentarnych. Straszliwy strach przed kompromitacja przegranych przez PO wybor體 ka縠 zmobilizowa wszystkich p砤tnych agent體 w砤dzy oraz po縴tecznych idiot體 do wypisywania w znakomitej wi阫szo禼i niewybrednych k砤mstw, p蟪prawd, przeinacze, dziennikarskich kaczek. Znana grupa "pisarzy" tego forum wychodzi ze sk髍y aby sprosta zam體ieniu na obsikiwanie Prezesa i Prezydenta, przy czym chamstwo wielu z nich wpisuje si w objawy choroby zwanej spalikoceniem.Nic z tego panowie targowiczanie, Nar骴 poczu si zagro縪ny w podstawach swojej egzystencji w wyniku jednego nieprzemy秎anego poparcia partii spadkobierczyni UB, SB, KOR, KLD, UW, WSI, PZPR, czyli PO - partii kt髍ej Furer tak z硂wrogo zapisa si w czasie "nocnej zmiany". Chyba nie nale縴 liczy na przesadne sukcesy wyborcze, ju raz w 2005 roku towarzysze si mocno przeliczyli - czas na powt髍k.

Ja tam osobi禼ie mam w dupie PO i PiS. Tym drugim nar骴 ju co powiedzia 2
lata temu, a mianowicie: WON !! I tak samo b阣zie i teraz. A ten post , w kt髍ym
robisz z siebie kretyna , za nied硊go przypomn. Ciekawe co wtedy powiesz...

MH

Data: 2009-05-25 10:14:34
Autor: cytryna
> [...]
kt髍ym
robisz z siebie kretyna , za nied硊go przypomn. Ciekawe co wtedy powiesz...

Cytat z nihilisty: "Ja tam osobi禼ie mam w dupie PO i PiS. Tym drugim nar骴 ju co powiedzia 2 lata temu, a mianowicie: WON !!" Zupelnie analogicznie jak 4 lata temu PO - mamy remis, gra si toczy."I tak samo b阣zie i teraz." ..jak cztery lata temu. "A ten post, w kt髍ym robisz z siebie kretyna, za nied硊go przypomn" b砤gaj眂 o przebaczenie. "Ciekawe co wtedy powiesz" .
....jak zwykle z硂縠 propozycj co masz robi jak opadaj mi spodnie i podnosi si koszula. A tak przy okazji nie b眃 taki kozak bo ci medale poodpadaj za umacnianie w砤dzy ludowej.

Data: 2009-05-25 10:22:25
Autor: Tzva Adonai
O SILE PiS IADCZYNAT石ENIE KRYTYKI
Pi砮 co pok眛nego pochodzenia??

Teoria "uk砤du" i "szarej sieci" wci笨 ma swoich wyznawc體, co prawda nieco
przetrzebionych liczebnie, ale za to bardziej fanatycznych, bo wierniejszych..

Data: 2009-05-25 10:17:02
Autor: Tzva Adonai
O SILE PiS IADCZYNAT石ENIE KRYTYKI
 dziennikarskich kaczek.

Kaczka to nie najlepsze okre秎enie...

http://www.youtube.com/watch?v=s14s8ky8tU8

Data: 2009-05-25 12:02:41
Autor: Vic
O SILE PiS 艢WIADCZYNAT臉呕ENIE KRYTYKI
cytryna wrote:
 Znana grupa "pisarzy" tego forum wychodzi
ze sk贸ry aby sprosta膰 zam贸wieniu na obsikiwanie Prezesa i Prezydenta, przy czym
chamstwo wielu z nich wpisuje si臋 w objawy choroby zwanej spalikoceniem.Nic z tego panowie targowiczanie, Nar贸d poczu艂 si臋 zagro偶ony w podstawach swojej egzystencji w wyniku jednego nieprzemy艣lanego poparcia partii spadkobierczyni UB, SB, KOR, KLD, UW, WSI,PZPR, czyli PO -partii kt贸rej Furer tak z艂owrogo zapisa艂 si臋 w czasie "nocnej zmiany". Chyba nie nale偶y liczy膰 na przesadne sukcesy wyborcze, ju偶 raz w 2005 roku towarzysze si臋 mocno przeliczyli - czas na powt贸rk臋.

Trzeba jak najszybciej zaczac prowadzic polityke montrealna i bedzie lepiej!

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

O SILE PiS IADCZYNAT石ENIE KRYTYKI