O SILE PiS ¦WIADCZYNATʯENIE KRYTYKI

Data: 2009-05-25 08:39:42
Autor: cytryna
O SILE PiS ¦WIADCZYNATʯENIE KRYTYKI
Przed wyborami do PE obserwuje siê zmasowane ataki na PiS i jego
reprezentantów parlamentarnych. Straszliwy strach przed kompromitacja przegranych przez PO wyborów ka¿e zmobilizowaæ wszystkich p³atnych agentów w³adzy oraz po¿ytecznych idiotów do wypisywania w znakomitej wiêkszo¶ci niewybrednych k³amstw, pó³prawd, przeinaczeñ, dziennikarskich kaczek. Znana grupa "pisarzy" tego forum wychodzi ze skóry aby sprostaæ zamówieniu na obsikiwanie Prezesa i Prezydenta, przy czym chamstwo wielu z nich wpisuje siê w objawy choroby zwanej spalikoceniem.Nic z tego panowie targowiczanie, Naród poczu³ siê zagro¿ony w podstawach swojej egzystencji w wyniku jednego nieprzemy¶lanego poparcia partii spadkobierczyni UB, SB, KOR, KLD, UW, WSI, PZPR, czyli PO - partii której Furer tak z³owrogo zapisa³ siê w czasie "nocnej zmiany". Chyba nie nale¿y liczyæ na przesadne sukcesy wyborcze, ju¿ raz w 2005 roku towarzysze siê mocno przeliczyli - czas na powtórkê.

No i co zatka³o kakao? Nic nie macie do powiedzenia p³atni nosiciele nowej ideologii. Pewnie brak instrukcji od spin doktorów i PRowców Donia. Dno!

Data: 2009-05-25 08:50:19
Autor: MH
> [...]
> Przed wyborami do PE obserwuje siê zmasowane ataki na PiS i jego reprezentantów parlamentarnych. Straszliwy strach przed kompromitacja przegranych przez PO wyborów ka¿e zmobilizowaæ wszystkich p³atnych agentów w³adzy oraz po¿ytecznych idiotów do wypisywania w znakomitej wiêkszo¶ci niewybrednych k³amstw, pó³prawd, przeinaczeñ, dziennikarskich kaczek. Znana grupa "pisarzy" tego forum wychodzi ze skóry aby sprostaæ zamówieniu na obsikiwanie Prezesa i Prezydenta, przy czym chamstwo wielu z nich wpisuje siê w objawy choroby zwanej spalikoceniem.Nic z tego panowie targowiczanie, Naród poczu³ siê zagro¿ony w podstawach swojej egzystencji w wyniku jednego nieprzemy¶lanego poparcia partii spadkobierczyni UB, SB, KOR, KLD, UW, WSI, PZPR, czyli PO - partii której Furer tak z³owrogo zapisa³ siê w czasie "nocnej zmiany". Chyba nie nale¿y liczyæ na przesadne sukcesy wyborcze, ju¿ raz w 2005 roku towarzysze siê mocno przeliczyli - czas na powtórkê.

Ja tam osobi¶cie mam w dupie PO i PiS. Tym drugim naród ju¿ co¶ powiedzia³ 2
lata temu, a mianowicie: WON !! I tak samo bêdzie i teraz. A ten post , w którym
robisz z siebie kretyna , za nied³ugo przypomnê. Ciekawe co wtedy powiesz...

MH

Data: 2009-05-25 10:14:34
Autor: cytryna
> [...]
którym
robisz z siebie kretyna , za nied³ugo przypomnê. Ciekawe co wtedy powiesz...

Cytat z nihilisty: "Ja tam osobi¶cie mam w dupie PO i PiS. Tym drugim naród ju¿ co¶ powiedzia³ 2 lata temu, a mianowicie: WON !!" Zupelnie analogicznie jak 4 lata temu PO - mamy remis, gra siê toczy."I tak samo bêdzie i teraz." ..jak cztery lata temu. "A ten post, w którym robisz z siebie kretyna, za nied³ugo przypomnê" b³agaj±c o przebaczenie. "Ciekawe co wtedy powiesz" .
....jak zwykle z³o¿e propozycjê co masz robiæ jak opadaj± mi spodnie i podnosi siê koszula. A tak przy okazji nie b±d¼ taki kozak bo ci medale poodpadaj± za umacnianie w³adzy ludowej.

Data: 2009-05-25 10:22:25
Autor: Tzva Adonai
O SILE PiS ¦WIADCZYNATʯENIE KRYTYKI
Pi³e¶ co¶ pok±tnego pochodzenia??

Teoria "uk³adu" i "szarej sieci" wci±¿ ma swoich wyznawców, co prawda nieco
przetrzebionych liczebnie, ale za to bardziej fanatycznych, bo wierniejszych..

--

O SILE PiS ¦WIADCZYNATʯENIE KRYTYKI