Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze

O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze

Data: 2018-04-12 12:21:03
Autor: T.
O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze

Fabrykę Tesli uznaje się za ikonę filozofii przemysłu 4.0. Nie wszyscy jednak podzielają ten entuzjazm. Skandale związane z licznymi urazami pracowników, którzy narzekają na zawrotne tempo pracy oraz problemy z terminową realizacją zamówień rzuciły się cieniem na firmę Elona Muska. Czy słusznie?

Pisząc ten artykuł dotarła do mnie informacja, że akcje Tesli na giełdzie NASDAQ spadły właśnie o prawie 3 proc. To nie pierwsza taka sytuacja i zapewne nie ostatnia. Zdaniem analityków, przyczyn należy szukać przede wszystkim w dużych problemach z dostawą Modelu 3 - flagowego samochodu producenta. Każdy, kto posiada chociaż odrobinę wiedzy na temat produkcji z pewnością zadaje sobie pytanie, jak to możliwe, że jedna z najnowocześniejszych fabryk świata, prawdziwa ikona czwartej rewolucji przemysłowej, zalicza takie wpadki? Przemysł 4.0 nie działa? A może winy trzeba szukać gdzie indziej? Przecież niedotrzymywanie terminów nie musi wynikać ze słabości systemów informatycznych.

Dalej:

https://tinyurl.com/yb9pu5jx

T.

Data: 2018-04-12 04:41:25
Autor: przemek.jedrzejczak
O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze
-- Chociaż jedna taka maszyna kosztuje 50 milionów dolarów, to Elonowi Muskowi udało się kupić ją za 6 mln i to licząc z kosztami z dostawy. wow prawdziwy cudotworca :-) jak on to robi ? hipnoza ? egzorcyzmy ?

-- Wizja Muska sprowadza się do totalnej dehumanizacji produkcji

chciwosc popycha Muska w objecia Skynetu :-)

-- systemy ERP holistycznie obejmujące działalność fabryki, potrafią diametralnie zwiększyć jej wydajność, jednak nie utemperują nierealistycznych oczekiwań zarządu

a kto na konferencjach prasowych rzuca liczbami bez pokrycia a potem odszczekuje pod stolem ?

-- Jeden z inżynierów zatrudnionych w fabryce przekonuje, że około 40 proc. części, które trafiają do Fermont, wymaga przeróbek.

brednie

-- Wiadomo natomiast, że skala problemu z dostawcami jest tak duża, że osłabia morale pracowników placówki

jest prawdziwa sztuka kupic tanio czesci a sprzedac drogo samochod :-)

-- Z doniesień Motor Trend wynika, że firma Elona Muska potrafi wprowadzić 20 modyfikacji w ciągu tygodnia i nie chodzi wcale o software, lecz fizyczne części samochodów.

wow szokujace i juz widze tych mechanikow ktorzy bezskutecznie poszukuja wlasciwej konfiguracji auta bo nie wykupili dostepu do danych producenta :-)

https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/goldman-sachs-o-akcjach-tesli/b2ndm47

zakladajac ze banksterzy zawsze klamia to nie sprzedawajcie tych akcji :-)

Data: 2018-04-12 16:31:31
Autor: abn140
O Tesli
nie sprzedawajcie tych akcji :-)
kiedys to byla najbardziej wyszorcona firma na Sciana Ulica.
ale co jest teraz to mi sie nie chce sprawdac.
w likach co podeslales stoi ze robia 1400 na tydzien tych 3.
nie wiem jak obecnie ale w chyba 1989 passata b3, chyba wtedy to byl, tlukli w liczbie 1000 na dzien w emden...
przy takiej liczbie szort -moze byc problem. i to w obie strony. jak zacznie rosnac to ucieczka takiej liczby krotkich spowoduje silne odbicie w gore...

Data: 2018-04-12 18:50:31
Autor: kk
O Twizy (głównie - fabryce) raz jeszcze
W dniu 2018-04-12 o 12:21, T. pisze:

Fabrykę ...

Ciągle ... Twizy i Twizy :-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a0n

w Hiszpanii jest produkowane

Data: 2018-04-12 23:42:39
Autor: Akarm
O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze
W dniu 2018-04-12 o 12:21, T. pisze:

Pisząc ten artykuł dotarła do mnie informacja

Kurwa, niemożliwe.
Żadna informacja nie ma zdolności pisania.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

O Tesli (głównie - fabryce) raz jeszcze

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona