O Wałęsie i jego współpracy z SB

Data: 2019-03-27 22:29:13
Autor: Lord Donald
O Wałęsie i jego współpracy z SB
Data: 2019-03-28 13:57:01
Autor: Pajdak
O Wałęsie i jego współpracy z SB
komuch oszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q7gpv7$sq2$1gioia.aioe.org...
O Wałęsie i jego współpracy z SB

https://rozmowy.eu/o-walesie-i-jego-wspolpracy-z-sb?fbclid=IwAR0hREQETXuCywZydicGK2SNdWAMUU94yEFSe48QYl1fgWuQFqCh4FzUQiI

https://pikio.pl/antoni-macierewicz-zwiazki-z-sb/

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/tomasz-piatek-macierewicz-byl-faworyzowany-przez-sb/4y4p2jw

https://pikio.pl/co-robil-kaczynski-13-grudnia/

"W noc poprzedzającą słynne przemówienie gen. Wojciecha Jaruzelskiego, które nadano, gdy większość spała, uzbrojone po zęby oddziały ZOMO aresztowały i internowały tysiące osób związanych z opozycją spod znaku "Solidarności" na czele z Lechem Wałęsą, ale do Jarosława Kaczyńskiego nikt nawet nie zapukał."

"13 grudnia spał do późna, gdzie rozmawiał telefonicznie z bratem, którego w ciągu pół godziny od rozmowy internowano. Niczego nieświadomy Kaczyński udał się kościoła, gdzie dowiedział się o sytuacji w kraju."

" Po latach z liter mojej odmowy skonstruowano "lojalkę", opublikowaną w "Nie" w 1993 roku. [...] Tego samego dnia wieczorem, ku mojemu zaskoczeniu, zostałem wypuszczony - mówił później Kaczyński. "

"13 grudnia spałem do południa!" - (c) J.Kaczyński

--
Pajdak

O Wałęsie i jego współpracy z SB