Data: 2010-12-26 20:24:29 | |
Autor: ndb2010 | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Autorem bloga ndb2010 jest były wojskowy związany z radiolokacją. Do 10.04.2010 z powodu braku zainteresowania polityką byl sympatykiem Platformy Obywatelskiej czego się teraz bardzo wstydzi. Od 3 lat nie jest juz katolikiem ale wspiera wszystkich, którzy troszczą się o zmarłych a szczególnie tych którzy chcą bronić honoru żołnierza polskiego. Tak więc nie jest pisowskim katolikiem ale byłym żołnierzem który chce wypełnić przysięgę o obronie honoru żołnierza który jest hanbiony przez ludzi, którzy z wojskiem i patriotyzmem nie mieli nic wspólnego. Jednocześnie szanuje wysiłki PiS która stara się bronić tych którzy sa niewinnie oskarżani. Co do spraw meytorycznych to uaktualniony wpis znajduje sie tutaj: http://ndb2010.salon24.pl/262112,zaloga-polskiego-tu-154m-w-smolenskiej-pulapce Błędne naprowadzanie liczone od komunikatu 10 km zostało w okolicach 6 km idealnie potwierdzone przez niezalezne od wiatru i inne zródło informacji jakim jest czas odsłuch sygnału markera dalszej ndb. - wynik błędnego naprowadzania w chwili podawania komunikatu 2km (błąd wynosił 800 metrów) zgaadza się gdy się liczy go od początku (od komunikatu 10km) lub od końca (od czasu i miejsca zatrzymania czarnej skrzynki). Tak więc jakby nie liczyc i jakby niepsprawdzać poprzez inne zrodła błedne naprowdzanie zostało potwierdzone w takim zakresie i wszystkie potrzebne informacje są w tym tekście. SYGNAŁ MARKERA DALSZEGO NDB (6.324 km) – POTWIERDZENIE BŁĘDNEGO NAPROWADZANIA Jak wykazał poprzedni punkt na podstawie analiz komunikatów od poczatku ściezki podejscia i odległości (10 km) komunikat kontroli lotu o odległości 6km był podany w chwili gdy samolot był ok.6.7 km od lotniska. Marker dalszej NDB * Marker (znacznik) dalszej NDB jest 6,324 km od progu lotniska. * Czas sygnału markera NDB według stenogramów wynosił 8 sekund * Moment przelotu nad nadajnikiem to środek czasu sygnału ndb (sygnał ma kształt odwróconego stożka) * 8 sekund lotu to ok. 640 (8 x 80 m/s) Oznacza to, że sygnał markera ndb powienien być słyszalny ok.320 metrów przed oraz ok.320 metrów za punktem przelotu nad markerem NDB, który jest położony 6.324 km od progu pasa. Daje to odpowiednio fakt, że: * sygnał markera ndb powinien się zacząć ok.6.65 km od progu pasa * skończyć w odległość ok.6.00 km od progu pasa. Stenogramy mówią, że sygnał markera ndb zaczął się 0.3 sekundy po komunikacie kontrolera. 10:39:49,9 - 10:39:52,3 Kontroler Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6 10:39:50,2 - 10:39:58,0 Sygnał dzwiękowy, F=845Hz. Dalsza prowadząca Sygnał markera potwierdził obliczenia błędnego naprowadzania. Błąd w tym momencie wynosił około 700 metrów co jest idealnie potwierdzone przez oba zródła informacji. Gdy kontroler mówił „6 km na kursie i ścieżce” to samolot był 6.7 km od progu i 0.3 sekundy póżniej (25 m lotu) zaczął sie sygnał markera który zaczyna się 6.65 km od progu pasa startowego. Czy będzie liczył od końca czy będzie liczył od początku, czy będzie sprawdzał przez niezależne od wiatru zródło sygnału markera to zawsze wyjdzie mu ok.700-800 metrów błedu wynikających z błednych komunikatów. Powtarzam więc, błędne naprowadzanie zostało potwierdzone przez niezalęzny system ndb oraz poprzez obliczenia licząc od konca, poczatku jak i poszczególnych przeszkód terenowych. Pozdrawiam -- |
|
Data: 2010-12-26 22:53:44 | |
Autor: /dev/SU45 | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Od 3 lat nie jest juz katolikiem Niewierny! |
|
Data: 2010-12-28 09:27:19 | |
Autor: Endriu | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Niewierny! Tylko do tego doszliśmy już z samej lektury bloga. Nie bylo tu zadnego naprowadzania. Wypisujeszkompletne nonsensy. A ja myslalem ze autorem bloga jest sierotka Marysia... ze stylu i poziomu takby wynikalo. Facet udowodnił wam, że kontroler który miał do dyspozycji radar z 20-tometrową dokładnością ordynarnie kłamał, oraz że samolot nie miał prawa podnieśc się z 10 metrów nad ziemią (co udowadniał ruski eksperyment an symulatorach, oraz podręcznik awioniki TU-157) a wy uważacie że nic się nie stało... ?. Widać szkoda strzępienia języka na tę grupę, na której można tylko spotkać uprzedzonych "antykaczystów" ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-28 08:59:17 | |
Autor: porterhouse | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Facet udowodnił wam, facet udowodnil ze jest rownym durniem jak ty. To jest jedyna rzecz jaka udowodnil. -- |
|
Data: 2010-12-28 10:33:18 | |
Autor: Endriu | |
O autorze bloga ndb2010 | |
facet udowodnil ze jest rownym durniem jak ty. To jest jedyna rzecz jaka Żałosny jestś kolego Porethouse.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-28 10:49:30 | |
Autor: piotrp de | |
O autorze bloga ndb2010 | |
> facet udowodnil ze jest rownym durniem jak ty. To jest jedyna rzecz jaka > udowodnil. Żałosny jestś kolego Porethouse.... Chrzczony byłeś przez Rydzyka, żeś taki odporny na wiedzę? I Ty mówisz że ktoś jest żałosny? Piotr -- |
|
Data: 2010-12-28 11:40:21 | |
Autor: Endriu | |
O autorze bloga ndb2010 | |
I Ty mówisz że ktoś jest żałosny? Żałośnśni jesteście choćby dlatego, że nie wiedząc nic, i mając tylko sfałszowane stenogramy: "[...] Na podstawie stenogramów, to się może wypowiadać psycholog, a nie lotnik. [...] wydajecie wyroki: "[...] Już to wyjaśniałem. Pilot miał presję na lądowanie, bo widział osobiście co się stało podczas lotu do Tblisi. Generał miał presję na pilota, bo sam liczył na awans. Prezydent miał presję na generała, bo był już spóźniony. Procedury w wojsku od lat nie istniały, za to ułańska fantazja rządziła. Niczego więcej nie potrzeba, to przepis na katastrofę. [...]". ....samemu sobie zaprzeczając. To też jak na poczatku napisałem uważam że potencjalny wyborca PO to debil, który nie potrafi nawet dojść do wniosku że dla wyjaśnienia tajemniczych okolicznosci śmierci swoich własnych posłów należałoby (chociaz anonimowo - na grupie dyskusyjnej) publicznie powiedziec Putiniowi - "oddaj chamie czarne skrzynki" (jak zrobiłby to każdy normalny i rozgarnięty człowiek) . Jak widać potencjalny wyborca PO zmanipulowany "Tańcem z Gwiazdami" i ogłupiony przesiąkniętymi propagandą audycjami Tomasza Lisa: Tomasz Lis manipulacja http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE ..... jest na to za głupi, i jak widac nie mieści mu się to jego pustej łepetynie ...... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-28 09:58:42 | |
Autor: /dev/SU45 | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Facet udowodnił wam, że kontroler który miał do dyspozycji radar z To nie było podejście precyzyjne PAR więc jakie to ma znaczenie czy i w ogóle miał radar, szklaną kulę albo co? oraz podręcznik awioniki TU-157 Nie płakałem po Lechosławie Kaczkowskim. |
|
Data: 2010-12-27 00:20:16 | |
Autor: Delfino Delphis | |
O autorze bloga ndb2010 | |
ndb2010 wrote:
Jakie to ma znaczenie kim jest? Tak więc nie jest pisowskim katolikiem ale byłym żołnierzem który chce Czyli prosta sprawa. Wprost z tego wynika, że nie interesuje go prawda, tylko 'honor żołnierza', a więc na siłę udowadnianie, że winy pilotów tutaj nie było. Tylko do tego doszliśmy już z samej lektury bloga. |
|
Data: 2010-12-27 08:58:09 | |
Autor: P.B. | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:24:29 +0000 (UTC), ndb2010 napisał(a):
Autorem bloga ndb2010 jest były wojskowy związany z radiolokacją. Nieprawda! Autorem tego bloga jest jakiś anonim, który wstydzi się podpisać pod swoimi wypocinami. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-12-27 10:10:22 | |
Autor: porterhouse | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Powtarzam więc, błędne naprowadzanie zostało potwierdzone przez niezalęzny Jak sie podpisujesz ndb2010 to choc sie naucz na czym polega podejscie NDB i jak sie je prawidlowo wykonuje. Nie bylo tu zadnego naprowadzania. Wypisujesz kompletne nonsensy. Jesli ci piloci czuli sie "naprawadzani" to tylko dalej kompromituje to zaloge tego samolotu. -- |
|
Data: 2010-12-27 10:41:04 | |
Autor: saturn5 | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Autorem bloga ndb2010 jest były wojskowy związany z radiolokacją. A ja myslalem ze autorem bloga jest sierotka Marysia... ze stylu i poziomu tak by wynikalo. -- |
|
Data: 2010-12-27 11:34:02 | |
Autor: Kacper Perschke | |
O autorze bloga ndb2010 | |
Dnia 26.12.2010 ndb2010 <ndb2010@gazeta.pl> na pis aĹo:
Autorem bloga ndb2010 jest [...] Honor to powaĹźna sprawa. Trzeba to rozpropagowaÄ. "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> "ndb2010" <ndb2010@gazeta.pl> Pozdrawiam RĂłwnieĹź. KAcper -- Mail => www.rot13.com |