O co biega z ksiazka prezesa ?

Data: 2013-05-18 20:11:53
Autor: pluton_
O co biega z ksiazka prezesa ?
Chodzi mi o ten przekret za 160/180 kpln.
O co tam biega ?

Nullification

Data: 2013-05-18 11:29:47
Autor: Stachu Chebel
O co biega z ksiazka prezesa ?

--
Mein Kampf.

Data: 2013-05-18 20:21:20
Autor: Marek Czaplicki
O co biega z ksiazka prezesa ?
pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 maja 2013 20:11:

Chodzi mi o ten przekret za 160/180 kpln.
O co tam biega ?

Nie gadaj. Wydał następną cegłę?

Data: 2013-05-18 21:56:43
Autor: pluton_
O co biega z ksiazka prezesa ?
> Chodzi mi o ten przekret za 160/180 kpln.
> O co tam biega ?

Nie gadaj. Wydał następną cegłę?

Tak, "Jak zabiłem brata". Ale tu chodzi o poprzednia,
na ktorej wlasnie ujawniono jakis przekret.

Nullification

Data: 2013-05-19 19:55:49
Autor: matusm
O co biega z ksiazka prezesa ?

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kn8fqs$rc2$1node2.news.atman.pl...
Chodzi mi o ten przekret za 160/180 kpln.
O co tam biega ?

Napisal sobie i zapewnił zbyt wsród członków PiS
w końcu uczestniczył w okragłostołowym przekrecie wg,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

O co biega z ksiazka prezesa ?