O co chodzi Leszkowi Cz.

Data: 2012-11-02 15:03:55
Autor: Konfabulator
O co chodzi Leszkowi Cz.
Zastanawiałem się o co chodzi z tym obniżeniem lotów przez klony
Leszka Cz. I tak mi się przypomniało, że właśnie zaczyna się okres,
kiedy masowo kończyć się będą wszelkiej maści lokaty bezbelkowe
TaxFree. Jeśli część jeleni zgodzi się na te marne warunki obecnie
prezentowane, to bank odbije sobie zeszłoroczne straty i zroluje tanio
dług. Także nie dajcie się dymać i czekajcie, aż zmiękną.

A ponad to dziwi mnie, że nikt na grupie nie zauważył historycznej
chwili, kiedy to mBank zaczął płacić na lokatach więcej od klonów i to
nie mało, bo o 0,6%, co, jak na mBank, jest dość dziwną sytuacją.

Data: 2012-11-02 23:10:00
Autor: S
O co chodzi Leszkowi Cz.
W dniu 2012-11-02 23:03, Konfabulator pisze:
[...]

Idea Stabilna 6%, a mBank daje 6,25%. Czegoś nie zauważyłem? Nie mogę się doszukać tych 0,6.

Chyba uśpienie związane ze Świętem Zmarłych. Mam wrażenie, że od poniedziałku wskoczą na 6,2-6,3.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-11-03 00:12:45
Autor: RobertS
O co chodzi Leszkowi Cz.

[...]

w GO/OO można dostać (niekoniecznie na stronie www) od 6,1 (3 m-ce) do 6,5% (12 m-cy), a jak ktoś chce poliso-lokatę to 7% (5.67% netto na 12 m-cy), skoro mBank daje 6,25% to raczej więcej to nie jest...

niestety wielu klientów po założeniu pierwszej lokaty z promocyjnym oprocentowaniem, przestaje się nią interesować i depo roluje się na 4,03% na takich klientów bank właśnie liczy najbardziej!

RobertS

Data: 2012-11-03 23:24:49
Autor: Chris94
O co chodzi Leszkowi Cz.
Dnia Fri, 02 Nov 2012 23:10:00 +0100, S napisał(a):

Idea Stabilna 6%, a mBank daje 6,25%. Czegoś nie zauważyłem? Nie mogę się doszukać tych 0,6.

Bodajże do końca października zakładając lokatę przez mLinię dostawało
się 6,5%.
Dzięki temu na pewno mBank odzyskał część kasy, która im uciekła w
poprzednim okresie.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-11-04 12:18:12
Autor: RobertS
O co chodzi Leszkowi Cz.

Bodajże do końca października zakładając lokatę przez mLinię dostawało
się 6,5%.
Dzięki temu na pewno mBank odzyskał część kasy, która im uciekła w
poprzednim okresie.

ale teraz mamy już listopad więc oferta nie obowiązuje, poza tym ww. dotyczyło TYLKO nowych środków spoza BRE, a więc dla wielu spore ograniczenie...

RobertS

Data: 2012-11-04 22:19:36
Autor: darkblue
O co chodzi Leszkowi Cz.
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k75itr$bud$1@news.icpnet.pl...

[...]

raczej nie, bo wcześniej przy dużo niższym % ludzie wytransferowali kasę poza mBank. teraz można było (do końca 10/2012) ta kasę wrócić na pól roku lub rok na 6,5% co było dobrą ofertą.

Data: 2012-11-03 13:08:05
Autor: ikarek
O co chodzi Leszkowi Cz.
Może nazbierał dość depozytów i tyle. Tak czy inaczej, szkoda
by było, bo stworzył najwygodniejszy system do zakładania lokat.
Przyjdzie się szlajać po jakichś neobankach, gdzie, jak czytam,
już jest mniej fajnie (trzeba założyć jakiś goowniany rachunek
techniczny i przelewać z niego potem za 60 groszy).

O co chodzi Leszkowi Cz.