O co chodzi oburzonym

Data: 2012-02-25 17:09:37
Autor: abc
O co chodzi oburzonym
Oburzona z Wall Street nie może zrozumieć jak to się stało, że nie ma pracy.
Wydała ona 96 tysięcy dolarów na studia transgenderowe o gejach i lesbijkach
w języku hiszpańskim i kapitaliści pozbawili ją zarobku. Trudno mówić o
większym skandalu. (...)

Polska jest znakomitym przykładem kraju, gdzie brakuje specjalistów w tej
dziedzinie nauki. Nasze przedszkola i żłobki nie poznały czym jest istota
transgenderowej nauki w języku hiszpańskim.

Ba, my nawet jeszcze nie doszliśmy do tego by nasi licealiści zakładali
prezerwatywę na banana! U nas zakłada się ją na marchewkę i to na dodatek
tylko w gimnazjum.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/skonczyla_studia_o_gejach_po_hiszpansku_i_nie_ma_pracy._skandal___19342

Data: 2012-02-26 07:10:32
Autor: Edel
O co chodzi oburzonym
Marchewka podobno dobrze wplywa na potencje, ale taki ch.. jak ty zawsze bedzie mial problem aby ja przymocowac.

Edel

Data: 2012-02-26 07:45:58
Autor: Leprechaun
O co chodzi oburzonym

Użytkownik "Edel" <biuro@esd.biz.tm> napisał w wiadomości news:jicicj$1k8$1inews.gazeta.pl...
Marchewka podobno dobrze wplywa na potencje, ale taki ch.. jak ty zawsze bedzie mial problem aby ja przymocowac.

Edel

Tobie się udało? No i jak było? Doszło do pryśnięcia czy zwiotczał z przegrzania?

http://www.youtube.com/watch?v=YmAyRbDOSSc

BomBel

O co chodzi oburzonym