O co chodzi w Incepcji

Data: 2010-10-14 00:14:15
Autor: Feromon
O co chodzi w Incepcji

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i946sm$nch$1inews.gazeta.pl...
http://filmowelowy.blox.pl/2010/08/O-co-chodzi-w-Incepcji.html

Tak sie zastanawiam co kieruje ludźmi wymyślającymi sens tego bądź co bądź ciekawego filmu. Dla mnie po obejrzeniu do końca została tylko jedna refleksja dlaczego baczek się nie przewrócił. Nolan chce jeszcze raz zarobić na drugiej części filmu. A Wy jak myślicie?

Dla mnie film w pomyśle genialny, czerpiący wiele z Matriksa.
Jednak w moim życiu pojawił się jaby nie przypadkowo.

Od jakiegoś czasu mam "napady snu", kiedy śpię kilkanaście godzin na dobę.
Wynika to z mojego cyklu pracy, obejmującego oktesy pracy wzmożonej i okresy
kilkudniowe dni wolnych.

Sny, które przeżywam są wyjątkowo realistyczne, a do tego budząc się na jedzenie, potem
śnię ciąg dalszy. Sny te są przeważnie typu "james bond", czyli ja jestem pozytywnym bohaterem.

żona podejrzewa już śpiączkę cukrzycową :))
Powiem szczerze - wolę sen od prawdziwego życia....
Gdyby mi ktoś taką propozycję złożył....

Rozwiązanie idealne na e-meryturze - śpię sobie, we śnie to rok - a tu
w REALU co miesiąc emeryturka.... A co w BIEDRONCE?

Feromon

O co chodzi w Incepcji