O co chodzi w RMF?

Data: 2010-05-20 15:09:54
Autor: go!
O co chodzi w RMF?
Slucham dzis w pracy caly dzien RMFu i tak sie zastanawiam o co im chodzi?
Wiecej niz polowa informacji to dementowanie wiadomosci:
woda nie bedzie racjonowana, most nie bedzie zamkniety, nieprawda, ze waly wysadza, klamstwo, ze przecieka, bzdura, ze nie mozna przejechac, nie beda strzelac do zwierzat, tylko pogloska, ze nie sa przygotowani
i  t  d

Data: 2010-05-20 14:15:47
Autor: Eulalia Browarek
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:ht3frj$flr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nowego. Paranoicy w swoim zywiole wymyslaja przerozne bzdury, puszczaja plotki, a potem normalni musza to dementowac. Informacje o wysadzaniu walow na wisle powyzej Krakowa slyszalem dwa razy od bardzo powaznych osob, o tym, ze pekniety wal w Krakowie tak naprawde zostal wysadzony bo slychac bylo huk, tez juz slyszalem. Tak wiec normalka. Kolejny wzmozony okres aktywnosci dla paranoikow.

Zennon

Data: 2010-05-20 10:25:04
Autor: Tomy
O co chodzi w RMF?

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote

Nic nowego. Paranoicy w swoim zywiole wymyslaja przerozne bzdury, puszczaja plotki, a potem normalni musza to dementowac.

Masz zenek wode w piwnicy? Wczoraj slyszalem kilka fajnych
kawalow na ten temat, ale poczekam na koniec zaloby bo nie
wypada.

Data: 2010-05-20 15:31:50
Autor: Eulalia Browarek
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht3k8k$vvu$1news.eternal-september.org...

[...]

Dawaj, tylko nie te odgrzewane z 1997-ego.

Zennon

Data: 2010-05-20 15:24:00
Autor: go!
O co chodzi w RMF?
On 20/05/2010 15:15, Eulalia Browarek wrote:

Nic nowego. Paranoicy w swoim zywiole wymyslaja przerozne bzdury, puszczaja
plotki, a potem normalni musza to dementowac.

Ale mnie nie obchodzi informowanie co jest nieprawda. Ja chce sluchac co sie wydarzylo/dzieje, a nie co sie nie stalo/nie stanie.
To brzmi jak jakies medialne obnizanie rozmiarow kleski!

Data: 2010-05-20 14:30:09
Autor: Eulalia Browarek
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:ht3gm1$iet$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba podwyzszanie rozmiarow kleski. W Krakowie po peknieciu walu zalalo ogrodki dzialkowe, jedno skrzyzowanie i moze z 8 domow i jeden sklep, a histeria w mediach jakby zatopilo Wawel i krypte ze świętymi zwłokami.

Zennon

Data: 2010-05-20 07:37:44
Autor: zbig
O co chodzi w RMF?
On 20 Maj, 16:30, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "go!" <g...@gmx.nospam.us> napisał w wiadomościnews:ht3gm1$iet$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ogrodki dzialkowe, jedno skrzyzowanie i moze z 8 domow i jeden sklep, a
histeria w mediach jakby zatopilo Wawel i krypte ze świętymi zwłokami.

Z pięc razy wczoraj widziałem z lubością przez TVPiS pokazywanego
człowieczka w okularach, który mówił "Wszystko zalane, wszystko
zalane, ludzie w oknach siedzą".
Nie potrafię oprzeć się wrażeniu , ze pisobanda cieszy się tej powodzi.

Data: 2010-05-20 16:40:07
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:

[...]

Sądzisz, ze ten facio kłamał? A gdyby nic nie mówiono o powodzi, to byłoby cacy? Skądsiś to pamietam...
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 17:04:38
Autor: u2
O co chodzi w RMF?
W dniu 2010-05-20 16:40, Wasz Drogi Bronisław pisze:
Sądzisz, ze ten facio kłamał? A gdyby nic nie mówiono o powodzi, to
byłoby cacy? Skądsiś to pamietam.

Wg starej sowieckiej zasady, jak nie widać to nie ma problemu. Albo nie
ma człowieka, nie ma problemu.

Data: 2010-05-20 17:10:24
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

trochę sie na platfuski plączą w zeznaniach - jak się mówi o powodzi to źle. Tylko co na miejscach gdzie jest krytyczna sytuacja (no tak, zaraz zenia wyskoczy, że tylko psychopaci widzą takie miejsca) robi Tusk i Buła Komorowski?

Data: 2010-05-20 17:18:24
Autor: u2
O co chodzi w RMF?
W dniu 2010-05-20 17:10, Wasz Drogi Bronisław pisze:

[...]

Pewnie "psychopaci" tacy jak my przestrzegają, że może zalać prawy brzeg
Wisły w Warszawie. A ludzi na południu Polski nikt nie przestrzegł.
Powódź ich kompletnie zaskoczyła. Zabrakło nas "psychopatów". Są za to
politycy obwiniający wójtów, że nie zapobiegli tragedii.

Data: 2010-05-20 17:27:00
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
[...]

Otóż to! Pehemieh zawinił, wójta powiesić!

Data: 2010-05-20 18:43:21
Autor: konserwator
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf552c2$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no juz "Wujek Dobra Zdrada", pelniacy obowiazki prezydenta cos na to wymysli...
jak znam zycie, gdy zostanie prezydentem dowali powodzianom podatek antypowodziowy... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-20 18:46:48
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - konserwator raczył napisać:
no juz "Wujek Dobra Zdrada", pelniacy obowiazki prezydenta cos na to
wymysli...

O właśnie, znasz się na heraldyce. Jak sądzisz, czy ten targowiczanin
http://pl.wikipedia.org/wiki/Józef_Joachim_Komorowski
to jest z *tych* Komorowskich? Poniekąd tytułuje się tym samym herbem co nasz hrabia - "Korczak".

Data: 2010-05-20 18:47:43
Autor: raff
O co chodzi w RMF?
konserwator pisze:
[...]

Albo obowiazkowe ubezpieczenia, ktore pojda na pensje dla zenusiow...

R.

Data: 2010-05-20 10:26:49
Autor: Tomy
O co chodzi w RMF?

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:ht3h1g$khv$1tioat.net...

Chyba podwyzszanie rozmiarow kleski.

Chcesz powiedziec, ze Donald znowu nas oklamal?

Data: 2010-05-20 18:44:54
Autor: konserwator
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "Tomy" <tomy@letgo.com> napisał w wiadomości news:ht3kbu$1p5$1news.eternal-september.org...

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:ht3h1g$khv$1tioat.net...

Chyba podwyzszanie rozmiarow kleski.

Chcesz powiedziec, ze Donald znowu nas oklamal?

mnie tam to on nigdy nie oklamal, bo musialbym wierzyc w to co on mowi a skoro nie wierzylem, to nie mogl mnie oklamac...

Data: 2010-05-20 16:31:52
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
[...]

Ja też ogladałem Fakty w TVN. Faktycznie - starszne rzeczy sie działy w tym Krakowie.

Data: 2010-05-20 16:47:14
Autor: awe
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:ht3h1g$khv$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zenon chyba nie jestes az tak glupi. wystarczy popatrzec na wawel - za wysokie progi na wasze nogi
awe

Data: 2010-05-20 16:50:03
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - awe raczył napisać:
-- -- -- -- -- -- -
zenon chyba nie jestes az tak glupi. wystarczy popatrzec na wawel - za
wysokie progi na wasze nogi
awe

On ma pretensje o to, ze ktoś zrobił z niego idiotę  - naopowiadali mu, ze woda wymyje wszystko z krypt, a on całą noc warował, mókł, marzł, potem udawał pątnika, ślęczał na kolanach i nawet świeczki palił przy sarkofagu śliniąc się na to widowisko.

Data: 2010-05-20 17:48:13
Autor: cirrus
O co chodzi w RMF?
[...]

A pływającego w wodzie krecika i ślimaczka na wierzchołku palika widziałeś?

--
stevep

Data: 2010-05-20 15:50:39
Autor: Eulalia Browarek
O co chodzi w RMF?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ht3lju$gq6$1news.vectranet.pl...
[...]

Widzialem. Jakółki też były niezłe.

Zennon

Data: 2010-05-20 17:57:16
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
[...]

To o co ten szum? Bo w PR3 słyszę, jak sie ludzie z Warszawki skarżą, że kierowcy zamiast zapitalać mostami, to sie zatrzymują i robia zdjęcia. Po co im te zdjecia? Co tam jest? Powódź jakaś czy może pływajace kreciki?

Data: 2010-05-20 17:54:58
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
A pływającego w wodzie krecika i ślimaczka na wierzchołku palika widziałeś?

Nie sądziłem, ze Donald z Bułą mają tak dobre serduszka i ruszą na pomoc nawet najmniejszym milusińskim. Wzruszające. :-(

Data: 2010-05-20 18:36:44
Autor: raff
O co chodzi w RMF?
Eulalia Browarek pisze:
[...]

A zenek juz latal z lopata z oszczanymi spodniami i woreczki napelnial.

R.

Data: 2010-05-20 16:27:45
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - go! raczył napisać:
[...]

Bo najpierw napierdolili głupot - wiadomo im straszliwszy nius, tym lepiej reklamy sie sprzedają - a teraz odkręcają, bo normalni ludzie dzwonią i pytają co oni za pierdoły wygadują i zenka straszą.

Data: 2010-05-20 16:26:01
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
[...]

Robota szajbusów z PełO - regionalni kacykowie szykują grunt pod wizyty Tuska i Komorowskiego. Ci mają te właściwości, ze gdziekolwiek sie nie pojawią, natychmiast pojawiają się pontony, organizacja pomocy i akcje ratownicze nabierają tempa i znakomitego logistycznego zabezpieczenia, a wody zbierają sie, stwarzają zagrożenie, po czym ustępują spływajac do głównej rzeki, a nią hen, hen, aż do Bałtyku .
A co? W Krakowie Tusk nie zdążył z ratunkiem, czy nie chciał się wpierdalać między wódkę a zakąskę, kiedy Majchrowski z wojewodą szarpali sie za kudły o to który wazniejszy? Rozczarowany? he he

Data: 2010-05-20 17:46:02
Autor: cirrus
O co chodzi w RMF?
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:ht3g6j$k8k$1tioat.net...
[...]

Skoro piździelce wysyłają Kutzowi wyroki śmierci, a Olbrychskiemu obelgi to czemu się dziwić? O obelgach wysyłanych Zelnikowi popierajacemu Kaczyńskiego nie słyszałem.

--
stevep

Data: 2010-05-20 17:47:51
Autor: Wasz Drogi Bronisław
O co chodzi w RMF?
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:
Skoro piździelce wysyłają Kutzowi wyroki śmierci, a Olbrychskiemu obelgi...

Mam wrazenie, ze Kucyk i Olbrychski chlali tego samego dnia. he he he

Data: 2010-05-20 18:40:20
Autor: konserwator
O co chodzi w RMF?

[...]

to mowisz, ze RMF to elektorat PO? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -