O co chodzi w tym szaleństwie?

Data: 2010-03-09 00:57:00
Autor: Bydlę
O co chodzi w tym szaleństwie?
On 2010-03-08 20:00:40 +0100, "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

Szanowni Panowie,
(...) Co¶ się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić!
Dosłownie każdy. Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
pasem - w oczach determinacja i wola walki. (...)

Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szaleństwie?

Wypada mi tylko wyrazić wyrazy ubolewania, że jeĽdzisz takimi drogami. Ja nie zauważam takich walk.
To, co widzę, to Absolutny Moralny I Religijny Zakaz Zjechania Na Prawo (by przepu¶cić szybsze auto) Bo Na Prawym Pasie To Chyba Penis Się Kurczy I Cycki Się Obkurczaj±.
No, i jeszcze na tym prawym pasie jad± tiry - w niebezpiecznej odległo¶ci jakich¶ 100 meterów do siebie, więc ciasno niewiarygodnie i strach...

--
Bydlę

O co chodzi w tym szaleństwie?