O co chodzi w tym szaleństwie?

Data: 2010-03-09 00:51:55
Autor: B.P. \(pobo\)
O co chodzi w tym szaleństwie?
... Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
pasem - w oczach determinacja i wola walki.

ciach

Kolejny to Focus z kopcącą rurą, nie tylko
nie odpuszcza, ale robi dziwne manewry -

ciach

Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie świadczy o Waszej
męskości.

ciach

ta kobieta w Hondzie gdyby tylko chciała, wygralaby z Wami w cuglach.

ciach

które mnie wyprzedzały to sypiące sie rzęchy, a dla większości z nich 130
km/h to szczyt wszystkiego. Zresztą, większość z nich nasza Honda mogłaby
schrupać na przystawkę!

ciach

o co chodzi w tym szaleństwie?

Pani Weroniko. Ma Pani absolutną rację wyrażając swoje oburzenie. W Pani przypadku auto (ooops HONDA) jest członkiem rodziny, a krzywd wyrządzonych rodzinie się wybacza. Z niewiadomych przyczyn część kierowców nie całuje swoich samochodów na dobranoc, nie sprawdza codziennie ich ceny i nie "daje im nic schrupać". Są to po prostu niekrzesane gbury dla których samochód jest zwykłym przedmiotem i - prawdopodobnie - nie ma nawet swojego imienia. Chamstwo po prostu. I tacy porywają się na wyprzedzanie Hondy jadącej 130 po autostradzie lewym pasem!!! To nie do wybaczenia. Łączę się z Panią w bólu.

pobo

P.S. Wyrazy współczucia dla męża i syna

Data: 2010-03-09 00:55:01
Autor: B.P. \(pobo\)
O co chodzi w tym szaleństwie?
Zapomniałem dodać: dużo radości w związku z kolejnymi podwyzkami cen Hondy

pobo

O co chodzi w tym szaleństwie?