O co chodzi w tym szaleństwie?

Data: 2010-03-10 12:30:20
Autor: J.F.
O co chodzi w tym szaleństwie?
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl>
Prawie 700 km w Niemczech pokonujemy gładko i spokojnie; podkreślam słowo
spokojnie. Jedziemy oszczędnie - 100 do 130 km/h, w porywach 160. A to my
wyprzedzamy, a to ktoś wyprzedza nas. Normalny luzik. Po pierwszych 10 km w
Polsce sytuacja ulega diametralnej zmianie. Syn prowadzi, więc mam czas na
obserwację. Coś się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić!
Dosłownie każdy. Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym
pasem - w oczach determinacja i wola walki. Tempomat stoi na 130 i synowi
ani w głowie dociśnięcie gazu.

A po Niemczech tez jechaliscie na tempomacie 130 ? :-)

Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie świadczy o Waszej

A ty myslisz ze z tylu to widac kto prowadzi ?
Dopiero po zrownaniu wiadomo czemu sie tak wlecze - baba za kierownica :-)

męskości. Powiem więcej - ryzykujecie życiem swoim i innych kierowców, a ta

wyprzedzanie na autostradzie to ryzyko ?

kobieta w Hondzie gdyby tylko chciała, wygralaby z Wami w cuglach.

To czemu nie chce, tylko ruch utrudnia ? :-)

2/3 aut
które mnie wyprzedzały to sypiące sie rzęchy, a dla większości z nich 130
km/h to szczyt wszystkiego. Zresztą, większość z nich nasza Honda mogłaby
schrupać na przystawkę!

Nie chwal nie , chwal, bo nie wiadomo z kim zadzierasz :-)

Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szaleństwie?

O dwie rzeczy:
a) kazdy jezdzi jak mu wygodniej, widac innym twoje 130 jest niewygodnie. Ciekawe swoje droga, bo ja na A4 niewielu widze ktorzy przekraczaja tych ok 130. Moze wystarczylo 140 ustawic na tempomacie.

b) w Niemczech jechaliscie w okresie gdy ludzie po niedzieli jeszcze trzezwieli, a w Polsce juz sie zaczeli spieszyc do celu :-)

W Niemczech sa rozne frakcje i jadachych 180 tez mozna spotkac.
Ba, nawet i szybciej jadacych tez mozna.

J.

O co chodzi w tym szaleństwie?