O co chodzi w tym szaleństwie?

Data: 2010-03-10 23:30:06
Autor: onet
O co chodzi w tym szaleństwie?
Weronika Styka pisze:
Szanowni Panowie,

Panie olewasz??

mam do Was pytanie okazyjne - powiedzmy, że tą okazją jest Dzień Kobiet :)

Tym bardziej olewasz Panie??

Jedzie sobie nasza Honda z Essen w Niemczech do naszego domu w Polsce. Do Krakowa 100% autostrada. Prowadzimy na zmianę: mąż, syn i ja.
Prawie 700 km w Niemczech pokonujemy gładko i spokojnie; podkreślam słowo spokojnie. Jedziemy oszczędnie - 100 do 130 km/h, w porywach 160. A to my wyprzedzamy, a to ktoś wyprzedza nas. Normalny luzik. Po pierwszych 10 km w Polsce sytuacja ulega diametralnej zmianie. Syn prowadzi,

Nauczy się jeszcze, nie przejmuj się (chyba że zdolności ma po mamie :) )

  więc mam czas na
obserwację. Coś się dzieje, każdy próbuje nas wyprzedzić!
Dosłownie każdy. Fiacik 500 przez 10 km jedzie równolegle z nami lewym pasem

Po prostu podziwiał Wasze padło, sam jadąc ładnym autkiem.

  - w oczach determinacja i wola walki.

Konfabulujesz...

Tempomat stoi na 130 i synowi
ani w głowie dociśnięcie gazu. Kolejny to Focus

focus się pisze...

  z kopcącą rurą, nie tylko
nie odpuszcza, ale robi dziwne manewry - syn z trudem wciska się w TIRy po lewej.

Z tej drugiej lewej, czy  z tej pierwszej lewej? - kobiety zwykle mają dwie lewe ręce.

  Gość z Fokusa nie wiem z jakiego powodu pokazuje synowi podniesiony
palec - chyba na znak zwycięstwa?.

Przekazywał wyrazy współczucia.

  Tak przez kolejne kilometry, do czasu aż
ja zmieniam na krótko syna. Na krótko, bo to co zaczęło się dziać od tego momentu na drodze to film na Oscara w każdej kategorii.

Nie siadaj za kierownicą - będzie lepiej, naprawdę.

Panowie - wyprzedzenie kobiety w Hondzie wcale nie świadczy o Waszej męskości. Powiem więcej - ryzykujecie życiem swoim i innych kierowców,

Zgłoś wcześniej chęć wyjazdu, zostaniemy w domach.

  a ta
kobieta w Hondzie

hondzie...

  gdyby tylko chciała, wygralaby z Wami w cuglach. 2/3 aut
które mnie wyprzedzały to sypiące sie rzęchy, a dla większości z nich 130 km/h to szczyt wszystkiego.

Zazdrość przez Ciebie przemawia.

  Zresztą, większość z nich nasza Honda

honda

  mogłaby
schrupać na przystawkę!

Aha, to pytanie brzmi: o co chodzi w tym szaleństwie?

Po prostu trollujesz, a inni (np. ja) dają się naciągnąć - chwila relaksu należy się wszystkim.

Pozdrawiam
Weronika

Pozdrawiam

Antoni