O co chodzi z Kolumną Zygmunta?

Data: 2009-07-30 23:01:48
Autor: Esox
O co chodzi z Kolumną Zygmunta?
Artur Zabroński wrote:
Ja tak tylko chciałem się dowiedzieć o co chodzi z tą Kolumną
Zygmunta.

Ktoś mi powie o co chodzi? To jakaś mekka motocyklistów jest?

Tak, jest to kultowe miejsce, jak tam jeszcze nie byłeś, oznacza, że nie jesteś Prawdziwym Warszawskim Motocyklistą, pamiętaj, że jak pierwszy raz tam podjedziesz, muissz się grzecznie ze wszystkimi przywitać i postawić im conajmniej jedno piwo, oczywiście Królewskie. Należy też pamiętać o odpowiednim odzieniu, ale tu liczę na kolegów, że wytłumaczą., a tak w ogóle czym jeździsz, bo wiesz, możesz nie mieć sprzęta by pod kolumnę tfu Kolumnę podjechać.... nie kazdy tam może...

Esox

Data: 2009-07-30 14:24:17
Autor: Artur Zabroński
On 30 Lip, 23:01, "Esox" <e...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana? Litr dwieście w
plastiku da radę?

--
Artur

Data: 2009-07-31 08:51:31
Autor: KLOSZ
Artur Zabroński pisze:

Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana? Litr dwieście w
plastiku da radę?

No od biedy jesli texy beda Alpinestars z jakas wielka gwiazda na widoku to moze byc, ale duzo lepiej wygladalby kombi skorzany z taka sama gwiazdka.
Ewentualnie, jako alternatywa moga byc jaskrawe spodenki Adidasa + bialy T-shirt i tejze samej firmy obuwie sportowe zalozone na joggingowe skarpetki typu "stopki".

Aaaaalbo, moze lepiej pojezdzic?

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-07-31 08:52:39
Autor: Monster
Artur Zabroński pisze:

Texy mogą być czy tylko skóra jest honorowana?
Tylko tegoroczne modele:-)
  Litr dwieście w
plastiku da radę?
pewnie tak,ale umyj na wszelki wypadek:-)

--
Tomek
BMW R1100S

O co chodzi z Kolumną Zygmunta?