O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?

Data: 2009-10-25 22:09:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?
Witam,

ostatnio na drogach pojawia się coraz więcej znaków ,,Inne
niebezpieczeństwo -- > promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-10-25 21:14:15
Autor: to
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

ostatnio na drogach pojawia się coraz więcej znaków ,,Inne
niebezpieczeństwo -- > promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy przykład...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-25 18:34:53
Autor: Gen 101
On 25 Paź, 22:14, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]
> jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy

pewnie koło Torunia :)

Data: 2009-10-25 18:49:28
Autor: Gen 101
On 26 Paź, 02:34, Gen 101 <genotyp...@gmail.com> wrote:

> A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy
> przykład...

> --
> cokolwiek

pewnie koło Torunia :)

czy jest gdzieś statystyka wypadków w rozbicu na Toruń i reszta kraju?

Data: 2009-10-26 11:52:02
Autor: grzehorz
Gen 101 wrote:

On 26 Paź, 02:34, Gen 101 <genotyp...@gmail.com> wrote:
[...]

> A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy
> przykład...
[...]
> cokolwiek

pewnie koło Torunia :)

czy jest gdzieś statystyka wypadków w rozbicu na Toruń i reszta kraju?

ROTFL...
A czym się tak Toruń różni od reszty kraju?!?...
(Pomijając R(k...a)M?)

Data: 2009-10-25 22:25:50
Autor: Andrzej Lawa
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
[...]

Ja tylko czekam, aż pojawią się znaki "Uwaga - lotnisko kosmitów" ;)

Data: 2009-10-25 23:38:29
Autor: Robert Tomasik
O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?

To chyba jakaś lokalna inicjatywa, bo ja czegoś takiego nie widziałem. Tu i ówdzie co prawda mówi się, że wpływ na większą wypadkowość w danym miejscu może mieć promieniowanie żył wodnych, ale zdaje się, że naukowo tego nikt nie potwierdził.

Data: 2009-10-26 11:21:42
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
[...]

bo to nic wspulnego z nauką nie ma, to są "cuda" tuska!:O)

Data: 2009-10-26 13:09:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hc2dev$orl$1news.interia.pl...
To chyba jakaś lokalna inicjatywa,

Ale znak wygląda na fabryczny.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-10-26 23:22:28
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hc427t$lpa$1news.interia.pl...

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hc2dev$orl$1news.interia.pl...
To chyba jakaś lokalna inicjatywa,
Ale znak wygląda na fabryczny.

Chodzi mi o to, ze to pewnie jakiś lokalny Zarząd Dróg cos takiego wymyslił.

Data: 2009-10-27 09:19:12
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Robert Tomasik pisze:
Chodzi mi o to, ze to pewnie jakiś lokalny Zarząd Dróg cos takiego
wymyslił.

A to jest dowolność wymyślania znaków? No i zdjęcia w Sieci wykazują, że
to nie jest jednorazowa akcja.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-10-31 09:49:57
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 27 Oct 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Robert Tomasik pisze:
Chodzi mi o to, ze to pewnie jakiś lokalny Zarząd Dróg cos takiego
wymyslił.

A to jest dowolność wymyślania znaków?

  Nie, ale AFAIK nie ma generalnego zakazu stawiania "czegokolwiek"
w pasie drogowym, co jakoś szczególnie nie utrudnia, nie zasłania itede.
  Popatrz na to tak - w niejednym miejscu, przy sygnalizacji świetlnej,
dla kierujących zjeżdżających ze skrzyżowania, 90 stopni od
znaku świetlnego dla pieszych (czerwone/zielone) zdarza się
żółty... no właśnie, "nieznak" informacyjny. Miga (symbolem
"idącego pieszego") kiedy piesi mają zielone.
  Zakażesz "nieznaków"? - to zakażesz również takiej konstrukcji.
  Z drugiej strony nie jest prosto objąć wszystkie możliwe znaki,
w koncu np. tramwajarzom też się coś należy... ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-31 12:25:05
Autor: mvoicem
[OT]Re: O co chodzi z promieniowaniem żył w odnych?

Robert Tomasik pisze:
[...]

Ba, w Poznaniu taki "nieznak" jest jedyną informacją na pewnym
skrzyżowaniu (ok. Starego Browaru) że piesi mają zielone.

Czyli piesi wchodzą "jak po swoje", a większość samochodów jedzie
całkiem śmiało przez skrzyżowanie bo widzi tylko jakiś żółty migający -
jedyne z czym mi się to na początku kojarzyło to że światła nie działają.

p. m.

Data: 2009-10-26 07:51:17
Autor: albert
[...]

A gdzie widziales taki znak ?

Data: 2009-10-26 07:55:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
albert pisze:
[...]

Do tej pory w internecie w ujęciach z różnych miejsc, ale z miesiąc temu
postawili koło ŚCCS w Zabrzu i teraz widuję także na drodze.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-10-26 02:30:17
Autor: Dostojnik Urojony
On 26 Paź, 07:55, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
albert pisze:

> [...]

Do tej pory w internecie w ujęciach z różnych miejsc, ale z miesiąc temu
postawili koło ŚCCS w Zabrzu i teraz widuję także na drodze.

o to chodzi, że o nic nie chodzi

O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?