O co chodzi z tym Marcinem D.?

Data: 2015-08-23 10:58:18
Autor: brat_olin
O co chodzi z tym Marcinem D.?
Caly czas w TVN, jakby jakis Capone z tego syna pomorskiego barona SLD.
Biora sie za lewice?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-08-23 12:28:30
Autor: Marek
O co chodzi z tym Marcinem D.?
W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 20:47:23 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:390d5f28-4122-4601-8c8f-7456830b468egooglegroups.com...
> Caly czas w TVN, jakby jakis Capone z tego syna pomorskiego barona SLD.
> Biora sie za lewice?

Ziec Lecha, jedna mafia PiSSLD

boukun

Byly zięć.

Data: 2015-08-23 13:26:22
Autor: brat_olin
O co chodzi z tym Marcinem D.?
Marek wrote:
boukun napisał:
> "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb

Byly zięć.

Rozumiem, znaczy chodzi o zatrzymanie Marcina D., partnera Katarzyny M (ex-malzona bramkarza Boruca), syna bylego esbeka i czlonka PZPR, obecnie barona w SLD.  Znaczy akcja jak z IV RP Ziobry i Macierewicza, i to za rzadu Kopaczowej!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-08-24 07:43:31
Autor: PiSdzielec
O co chodzi z tym Marcinem D.?
Dnia Sun, 23 Aug 2015 13:26:22 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Marek wrote:
boukun napisał:
> [...]

Rozumiem, znaczy chodzi o zatrzymanie Marcina D., partnera Katarzyny M (ex-malzona bramkarza Boruca), syna bylego esbeka i czlonka PZPR, obecnie barona w SLD.  Znaczy akcja jak z IV RP Ziobry i Macierewicza, i to za rzadu Kopaczowej!

Pułapka na Kaczyńskiego i bratanicę ;-)))

Ivan Hoe

Data: 2015-08-27 13:49:57
Autor: Marek
O co chodzi z tym Marcinem D.?
W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 07:44:21 UTC+2 użytkownik PiSdzielec napisał:

> [...]

Pułapka na Kaczyńskiego i bratanicę ;-)))

Najczesciej mowia, ze Duda musial miec cos wspolnego z ulaskawieniem wspolnika Marcina D.
Duda wspolnikiem Marcina D. !!!

Data: 2015-08-27 13:53:25
Autor: bronek.tallar
O co chodzi z tym Marcinem D.?
użytkownik Marek napisał:

Najczesciej mowia, ze Duda musial miec cos wspolnego z ulaskawieniem wspolnika Marcina D.
Duda wspolnikiem Marcina D. !!!

Chodzi o to aby mówic, mówić, mówic.

A przepraszać po wyborach:)
https://www.youtube.com/watch?v=HAl1z3-t6YU

Data: 2015-08-24 09:17:58
Autor: Piotr Rezmer
O co chodzi z tym Marcinem D.?
W dniu 2015-08-23 o 19:58, brat_olin pisze:
Caly czas w TVN, jakby jakis Capone z tego syna pomorskiego barona SLD.
Biora sie za lewice?

Chyba Duda podpadł Stonodze ;) Ten ma haka chyba na wszystkich, łącznie z Jarkiem Kaczyńskim.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-24 21:09:58
Autor: the_foe
O co chodzi z tym Marcinem D.?
[...]

Gmyz go juz broni, on tylko wyłudza
https://twitter.com/cezarygmyz/status/635427536311316481

--
@foe_pl

Data: 2015-08-24 22:15:13
Autor: silvio balconetti
O co chodzi z tym Marcinem D.?
Am 24.08.2015 um 21:09 schrieb the_foe:
[...]

Znalazlem troche zdjec, ale jako rzadko goszczacy nad Wisla nie bardzo wiem kto jest kto. Ktory to ten baron, a ktory to Al Capone?

http://tinyurl.com/pc29p53
http://tinyurl.com/psqfhhh
http://tinyurl.com/nrr2rhm
http://tinyurl.com/or8dxds