Data: 2018-09-27 21:34:47 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
O co chodzi ze sportowymi silnikami? | |
W dniu 27.09.2018 o 21:23, Marek S pisze:
2. Dlaczego przy znacznie większej mocy to auto nie dawało rady przy większych prędkościach? Nie ma ono przecież budowy TIRa by opory powietrza były jakoś znacząco większe. W czym zatem rzecz? Raptem 10% w zestawieniu do "znacznie większa moc". -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2018-09-27 21:55:41 | |
Autor: Marek S | |
O co chodzi ze sportowymi silnikami? | |
W dniu 2018-09-27 o 21:34, Mateusz Bogusz pisze:
W dniu 27.09.2018 o 21:23, Marek S pisze: Ok, ale 500kg różnicy w wadze też coś znaczy. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2018-09-27 22:12:56 | |
Autor: ToMasz | |
O co chodzi ze sportowymi silnikami? | |
W dniu 27.09.2018 o 21:55, Marek S pisze:
W dniu 2018-09-27 o 21:34, Mateusz Bogusz pisze:A może to jest tak, że tuningowcy nie chcą miec więcej mocy tylko stuningowane auto? Bo... jak wynika z moich obserwacji, kierowcy nowego porsche nikomu nie udowadniaja że maja lepsze auto. kierowcy strszego bmw - raczej każdemu. szczególnie jak bmw ma rozkraczone tylne koła i zawieszenie cal nad asfaltem. Więc może to taki tuning ktory nie daje kopa tylko satysfakcje? Nie widziałem Twojego przypadku, nie wiem o jakich autach mowa, ale czasami "przelatuje" pod moim blokiem coś co warczy silnikiem i syczy przy zmianie biegów. Jak się będzie naprzykrzał, to muszę przyuważyć co to i sprawdzić na jaki hałas jest homologowane. ToMasz |
|