O co chodzi ze sportowymi silnikami?

Data: 2018-09-28 15:01:04
Autor: Chris
O co chodzi ze sportowymi silnikami?
W dniu 2018-09-27 o 21:23, Marek S pisze:
2. Dlaczego przy znacznie większej mocy to auto nie dawało rady przy
większych prędkościach? Nie ma ono przecież budowy TIRa by opory
powietrza były jakoś znacząco większe. W czym zatem rzecz?

Bo takie auto ma wyprzedzić TIR-a w parę sec a nie minut jak u ciebie :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-09-28 17:55:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pol8mf$if0$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Przeciez Marek ma jeszcze szybsze auto.

Zaraz ... Marku, masz automata czy reczna ?
Moze to Ty zapominales redukowac ponizej 150 :-)

J.

Data: 2018-09-30 20:19:32
Autor: Marek S
W dniu 2018-09-28 o 15:01, Chris pisze:

Bo takie auto ma wyprzedzić TIR-a w parę sec a nie minut jak u ciebie :)

Jakoś nie zauważyłem tego typu problemów. No może raz - gdy sterownik turbiny padł.

--
Pozdrawiam,
Marek

O co chodzi ze sportowymi silnikami?