O co chodzilo w napadzie Pana Premiera na mnie w USA

Data: 2010-09-27 06:58:51
Autor: Me
O co chodzilo w napadzie Pana Premiera na mnie w USA
O co tu chodzi: Premier przenosi sie do sejmu;-))

Pan Premier osobiscie probowac mi 'napugac' w USA. Ma najgorsze
( najbardziej
szkodliwe) satelitarny 'Trace" ( jak po polsku "- szpieguje i atakuje
przez zdalne polaczenie satelitarne; nawet NATO nie ma takiego
czynnika ktory na mniejscu ma zwalic cialo ludzkie. Czyja to szkola?)

 ( ja mu ucieklam a pozniej inni mu 'napugali". Ze mowi po rosyjsku
lepiej niz po polsku nawet nie ukrywal, bo wyzywal mnie tu  po
rosyjsku; ma tez rosyjski akcent - jak mu sie w ogole udal taki numer
az to tego momentu? Ja nie jestem Rosjanka; nie jestem tez polka. Moze
ktos mu naklamal)

Myusze sie zorientowac o co idzie. 11 Listopada w dzin ustalenia
polski UN
chce rzdzic tez w Polsce, nazywajac to zwyczajem. Aha!

o co chodzi?

Atak byl po moim sprawdzeniu polskich siedlisk na wschodzie i historii
za tym - skad sie one tamwziely.

Data: 2010-09-27 16:15:28
Autor: awe
O co chodzilo w napadzie Pana Premiera na mnie w USA

Uzytkownik "Me" <agnescherry@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c99241d5-eb17-4e3b-aa74-a3d94513753ez28g2000yqh.googlegroups.com...
O co tu chodzi: Premier przenosi sie do sejmu;-))
moze boi sie po ulicach chodzic zeby mu ktos w morde nie dal?
awe

O co chodzilo w napadzie Pana Premiera na mnie w USA