O co ci ludzie mają pretensję?? Że ich uratowano???

Data: 2018-02-09 01:13:13
Autor: boukun
O co ci ludzie mają pretensję?? Że ich uratowano???
Ada
wczoraj (21:02)

O co ci ludzie mają pretensję?? Że ich uratowano??? CZy o to, że za mało zginęło Polaków, poświęcając życie swoich rodzin, swoich dzieci, swoich sąsiadów - żeby oni przeżyli?? Jakież to PODŁE!! Dlaczego nie protestuja pod ambasadą Francji, Holandii czy Belgii?

ALARM !
wczoraj (21:10)

Maski z twarzy ! Czym dla Żydów jest PROCES NORYMBERSKI ? ! Farsą ? ! Bo dla Świata ostrzeżeniem czym jest faszyzm ! Tam zeznawali Polacy którzy przeżyli gehennę w niemieckich obozach koncentracyjnych ! ! !

Data: 2018-02-09 00:43:23
Autor: SK
W dniu piątek, 9 lutego 2018 01:13:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Ada
wczoraj (21:02)

O co ci ludzie mają pretensję??

O to, że oficer prowadzący Jarosława Kaczyńskiego wymyślił kolejny temat do mieszania, gdyż "smoleńsk" jest już przeznaczony do zamknięcia.

Data: 2018-02-09 11:12:31
Autor: boukun
SK <slavo65@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Pasowało ci jak Żydzi Polaków szkalowali i oczerniali i od
 antysemitów wymyślali? Bo chcą wyłudzić 65 miliardów
 dolarów...
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-09 11:29:30
Autor: Presidente de San Escobar
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Pasowało ci jak Żydzi Polaków szkalowali i oczerniali i od
 antysemitów wymyślali? Bo chcą wyłudzić 65 miliardów
 dolarów...

ruski agencie - Polacy więcej Żydów wydali Niemcom niż uratowali

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 11:33:02
Autor: u2
W dniu 09.02.2018 o 11:29, Presidente de San Escobar pisze:

Pasowało ci jak Żydzi Polaków szkalowali i oczerniali i od
  antysemitów wymyślali? Bo chcą wyłudzić 65 miliardów
  dolarów...

ruski agencie - Polacy więcej Żydów wydali Niemcom niż uratowali

te piździak, że ty ruski agient to od dawna wiadomo:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-02-09 11:37:55
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te piździak, że ty ruski agient to od dawna wiadomo:))))))))))))))

przecież to ty jesteś z suwałk ciotko :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 13:39:47
Autor: u2
W dniu 09.02.2018 o 11:37, Presidente de San Escobar pisze:
przecież to ty jesteś z suwałk ciotko

te piździak, ja jestem z Suwałk, no i widać, że masz wypraną móz-gwnicę przez gender, ja jestem mężczyzną, a nie twoją ciotką:))))))))

Data: 2018-02-09 22:44:54
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

te piździak, ja jestem z Suwałk, no i widać, że masz wypraną móz-gwnicę przez gender, ja jestem mężczyzną, a nie twoją ciotką:))))))))

Ty jesteś z dupy :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 12:08:22
Autor: boukun
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> Wrote in message:
[...]

Kurwa jesteś nie z tej ziemi pajdak niczego już nie musisz
 udowadniać. Taka typowa antypolska szmata POwska. Twój
 antypolonizm wyssany z mlekiem matki uspokaja mnie że nigdy
 więcej nie dojdziecie do koryta w Polsce

--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-09 22:45:41
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

 antypolonizm wyssany z mlekiem matki uspokaja mnie że nigdy
 więcej nie dojdziecie do koryta w Polsce

Ruski agencie pewnie twoi potomkowie najchętniej wydawali Żydów - to widać i
czuć od ciebie szmalcownikiem.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 11:20:03
Autor: A. Filip
SK <slavo65@gmail.com> pisze:
[...]

I bez chętnej+ pomocy "Izraelczyków" by aż tak zamieszał?
"Bo do tanga trzeba dwojga".

--
A. Filip

Data: 2018-02-09 10:23:06
Autor: Presidente de San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Francja uratowała 70% swoich żydowskich obywateli, Polacy tylko 10%.
Dlaczego mają tam protestować ruski agencie? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 10:31:55
Autor: u2
W dniu 09.02.2018 o 10:23, Presidente de San Escobar pisze:
Francja uratowała 70% swoich żydowskich obywateli,

ta piździak, pozbyli się ich wysyłając do gazu:)))))))))))

Data: 2018-02-09 11:30:26
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 09.02.2018 o 10:23, Presidente de San Escobar pisze:
> Francja uratowała 70% swoich żydowskich obywateli,

ta piździak, pozbyli się ich wysyłając do gazu:)))))))))))

niestety nie i dobrze o tym wiesz :DDDDDDDDDDDDDDDD
Dlatego Żydzi są wdzięczni Francji :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 11:37:07
Autor: u2
W dniu 09.02.2018 o 11:30, Presidente de San Escobar pisze:
Dlatego Żydzi są wdzięczni Francji

ano piździak, teraz twoi pobratymcy masowo opuszczają Francję, Francja to kraj antysemicki:))))))))))))

Data: 2018-02-09 11:50:51
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 09.02.2018 o 11:30, Presidente de San Escobar pisze:
> Dlatego Żydzi są wdzięczni Francji

ano piździak, teraz twoi pobratymcy masowo opuszczają Francję, Francja to kraj antysemicki:))))))))))))

chciałbyś rusku :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 13:38:24
Autor: u2
W dniu 09.02.2018 o 11:50, Presidente de San Escobar pisze:

chciałbyś

to są twarde fakty piździak, więc ty mi tu nie ściemniaj piździak:)))))))))))))

Data: 2018-02-09 22:46:04
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 09.02.2018 o 11:50, Presidente de San Escobar pisze:

> chciałbyś to są twarde fakty piździak, więc ty mi tu nie ściemniaj piździak:)))))))))))))

Na pewno osiedlają się w Polsce Pisuarowej :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-09 11:13:52
Autor: boukun
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2018-02-09 11:30:39
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ta piździak, pozbyli się ich wysyłając do gazu:)))))))))))

niestety nie rusku i dobrze o tym wiesz :DDDDDDDDDDDDDDDD

Data: 2018-02-09 12:10:35
Autor: boukun
> [...]

niestety nie rusku i dobrze o tym wiesz :DDDDDDDDDDDDDDDD
Dlatego Żydzi są wdzięczni Francji :DDDDDDDDDDDdd
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2018-02-09 12:11:00
Autor: boukun

Data: 2018-02-09 11:50:49
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
[...]

<ironia> A San Marino uratowało 100% swoich Żydowskich obywateli
czyli jednego! </ironia>

Ilu Żydów na milion Francuzów przetrwało w ukryciu Niemiecką okupacje?
[ osobno dla obu części Francji: od razu okupowanej i potem okupowanej]

--
A. Filip

Data: 2018-02-09 22:46:40
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

Ilu Żydów na milion Francuzów przetrwało w ukryciu Niemiecką okupacje?
[ osobno dla obu części Francji: od razu okupowanej i potem okupowanej]

Sprawdź sobie :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

O co ci ludzie mają pretensję?? Że ich uratowano???